op 16-01-2017 01:14 PM
Mijn Samsung S7 edge kreeg plots vertikale rode lijn ca 1 cm vanaf rechterkant scherm. Reparatie tijd zou 3 dagen zijn, inmiddels al meer dan een week en nog geen concrete opgave hoe lang het gaat duren. Een nieuw display zou besteld zijn, zoiets lijkt me toch een normaal voorraad onderdeel. Mijn toestel is nog geen half jaar oud, dus ik neem aan garantie.Zijn er anderen die ervaring hebben met de langere duur van de reparatietijd onder garantie en hoe lang zijn is de ervaring??
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 18-01-2017 04:17 PM
Hey nemjit,
Wat ontzettend balen dat jouw S7 edge weg moest voor reparatie 😞
De reden voor de vertraging zal zijn, dat wij tijdelijk een tekort aan schermen hadden voor jouw toestel. Nu werken wij met dubbele kracht om de voorraad weer aan te vullen, maar kunnen er nog vertragingen optreden. Ik zou wel graag willen kijken hoe het ervoor staat met de reparatie van jouw toestel. Heb je toevallig een iRMA-nummer voor mij?
op 18-01-2017 04:17 PM
Hey nemjit,
Wat ontzettend balen dat jouw S7 edge weg moest voor reparatie 😞
De reden voor de vertraging zal zijn, dat wij tijdelijk een tekort aan schermen hadden voor jouw toestel. Nu werken wij met dubbele kracht om de voorraad weer aan te vullen, maar kunnen er nog vertragingen optreden. Ik zou wel graag willen kijken hoe het ervoor staat met de reparatie van jouw toestel. Heb je toevallig een iRMA-nummer voor mij?