Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Suggestie: onzichtbaar maken patroon 'Veilige map'

(Onderwerp aangemaakt op: 25-07-2017 08:57 PM)
2745 Weergaven
galaxy321
Pioneer
Opties

Hallo,

Zoals jullie wellicht weten kan je voor het type schermvergrendeling 'Patroon' instellen dat je patroon onzichtbaar blijft tijdens het invoeren ervan.

Dit doe je via 'Schermvergrendeling en beveiliging' > Instell. veilige vergrendeling >  Patroon zichtbaar maken

Nu vroeg ik mij af of deze optie ook voor 'Veilige map' beschikbaar kon worden gemaakt. Ik heb namelijk nergens de optie gezien om het gebruikte patroon voor het openen van veilige map onzichtbaar te maken.

Groet

5 Antwoorden
RobertS
Troubleshooter
Opties

Hey @galaxy321,

Goeie suggestie :smiling-face: Heb het intern doorgezet dus stay tuned voor meer info!

---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
galaxy321
Pioneer
Opties

Ik bespaar je de moeite, RobertS: met een nieuwe update voor Veilige Map is het dan eindelijk mogelijk geworden om het patroon onzichtbaar te maken.

Laten we maar even geloven dat wij twee daarvoor verantwoordelijk zijn geweest! 

Bedankt.

0 Likes
RobertS
Troubleshooter
Opties

Hey @galaxy321,

Woops mijn fout, ik kreeg inderdaad een bevestiging dat dit standaard bij de Note8 en in een toekomstige softwareupdate zou zitten. Ik was blijkbaar vergeten dit nog terug te koppelen :winking-face:

Maar je gevoel is inderdaad juist, jouw suggestie heeft dit in gang gezet! :smiling-face:

---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
echtblond
First Poster
Opties
Hoi kan iemand mij helpen?
Ik ben mijn vergrendel patroon vergeten gezien ik hem bijna niet gebruik,en deze beveiliging eraf wil hebben, ook heb gezicht en vingerafdruk in gebruik die niet altijd werken,en dan het patroon gebruik,je snapt hem al 80 x geprobeerd uren wachten geen melding patroon vergeten op mijn scherm ..
Je komt er dus ook niet in om deze optie uit te zetten

Nu lees ik dat je ook dat via je Google account het vergeten patroon kunt resetten!
Hoe dan ik mij vraag ik kan het niet vinden waar moet ik zijn?
Heeft iemand een tip of wat dan ook ,wil liever geen reset doen dan ben je allen kwijt
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @echtblond, goedemiddag.

Gaat hierbij om de vergrendeling van je telefoon zelf of om de Veilige Map? Het is niet mogelijk om via je Google account je telefoon vergrendeling te resetten. Wanneer je het toestel terugzet naar de fabrieksinstellingen zal deze wel vragen om in te loggen met het Google account wat eerder werd gebruikt op je telefoon.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes