op 25-07-2017 08:57 PM
Hallo,
Zoals jullie wellicht weten kan je voor het type schermvergrendeling 'Patroon' instellen dat je patroon onzichtbaar blijft tijdens het invoeren ervan.
Dit doe je via 'Schermvergrendeling en beveiliging' > Instell. veilige vergrendeling > Patroon zichtbaar maken
Nu vroeg ik mij af of deze optie ook voor 'Veilige map' beschikbaar kon worden gemaakt. Ik heb namelijk nergens de optie gezien om het gebruikte patroon voor het openen van veilige map onzichtbaar te maken.
Groet
op 26-07-2017 02:06 PM
op 13-09-2017 01:16 AM
Ik bespaar je de moeite, RobertS: met een nieuwe update voor Veilige Map is het dan eindelijk mogelijk geworden om het patroon onzichtbaar te maken.
Laten we maar even geloven dat wij twee daarvoor verantwoordelijk zijn geweest!
Bedankt.
op 13-09-2017 09:32 AM
Hey @galaxy321,
Woops mijn fout, ik kreeg inderdaad een bevestiging dat dit standaard bij de Note8 en in een toekomstige softwareupdate zou zitten. Ik was blijkbaar vergeten dit nog terug te koppelen
Maar je gevoel is inderdaad juist, jouw suggestie heeft dit in gang gezet!
op 31-07-2023 12:25 AM
op 01-08-2023 12:27 PM
Hi @echtblond, goedemiddag.
Gaat hierbij om de vergrendeling van je telefoon zelf of om de Veilige Map? Het is niet mogelijk om via je Google account je telefoon vergrendeling te resetten. Wanneer je het toestel terugzet naar de fabrieksinstellingen zal deze wel vragen om in te loggen met het Google account wat eerder werd gebruikt op je telefoon.
Groeten,
Martijn