Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Standaard spatie na woord verdwenen.

(Onderwerp aangemaakt op: 16-12-2017 01:24 PM)
4057 Weergaven
Conall
First Poster
Opties

Hallo,

Sinds gisteren is de standaard spatie na een voorspeld woord verdwenen. Normaal kon ik gewoon doortikken na een aangetikt woord uit mn woordenboek. Lastig, moet nu steeds spaties toevoegen plus mijn voorspelde woorden werken ook niet meer als woorden worden verbonden... 

Hoe kan ik dit oplossen?

Dank dank dank voor de info!!

John

0 Likes
6 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi John,

Staat Automatische spatiëring nog aan onder Instellingen >> Algemeen beheer >> Taal en invoer >> Schermtoetsenbord >> Samsung Toetsenbord?

kevin-sig
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @Conall, heb je de reactie van @KevinW gezien? Heeft het geholpen?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Tekkel
First Poster
Opties

Helaas heb ik hier ook last van. Overigens alleen bij het schrijven van e-mail, want bij Whatsapp is er geen probleem. 

Ik weet zeker dat mijn instellingen goed staan, want die reset ik ongeveer tig keer per dag........

0 Likes
XiaoShiZi
Student
Opties
Ook in 2020 heeft men hier nog steeds last mee om die instelling na updates e.d. goed te behouden.
Ik vraag me dan ook af hoe dit kan goed geplaatst worden.
Graag een blijvende oplossing.
De instelling controleren om te zien dat die nog steeds zo is is niet handig.
mvg,XSZ
0 Likes
MennoBlw
Journeyman
Opties
Regelmatig heb ik dat de automatische spatie weigert S21 FE. Instelling staat gewoon aan en het maakt niet uit wanneer ik typ. Op Google Chrome of iets anders. Nu werkt het ineens weer normaal
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @MennoBlw, goedemorgen.

Houd het goed in de gaten! Ervaar je dit weer dan kan je ook de instellingen van het toetsenbord resetten 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes