Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Snelkoppeling apps weg na herstart

(Onderwerp aangemaakt op: 17-07-2018 02:01 PM)
16787 Weergaven
Alma1411
First Poster
Opties

Hallo.

Sinds enige tijd start mijn A3 2016 af en toe opeens opnieuw op. Op zich best irritant maar valt wel mee te leven. Alleen sinds 4 dagen zijn al mijn apps die ik op het startscherm heb staan steeds weg. Wie weet hoe ik dit op kan lossen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Kun je voor mij het volgende testen, Yootje: houd je vinger op een leeg stuk op het startscherm, totdat je onderaan een aantal knoppen ziet > Instellingen startscherm > Info Startscherm (onderaan) > APP-INFO > Opslag > Cache legen en gegevens wissen. Daarna kun je weer, maar hopelijk voor de laatste keer, het startscherm instellen. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Alma, dat klinkt allemaal niet best. Heb je de apps nog wel in jouw apps drawer staan?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Yootje
First Poster
Opties

Ik heb sinds een update vorige week hetzelfde probleem. Moet elke dag weer mijn sneltoetsen op het startscherm zetten, bloedirritant! Onderin het scherm staan de buttons telefoon, internet, google play en nog eentje. Daarboven een piepklein vierkantje dat je omhoog kan swipen en waar dan alle appbuttons zichtbaar worden. Van hieruit moet ik dan weer sneltoetsen toevoegen aan mijn startscherm... Kan iemand mij hiermee helpen? Bedankt!!

0 Likes
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Kun je voor mij het volgende testen, Yootje: houd je vinger op een leeg stuk op het startscherm, totdat je onderaan een aantal knoppen ziet > Instellingen startscherm > Info Startscherm (onderaan) > APP-INFO > Opslag > Cache legen en gegevens wissen. Daarna kun je weer, maar hopelijk voor de laatste keer, het startscherm instellen. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Yootje
First Poster
Opties

Beste Nick,

Bedankt voor je antwoord. Gisteren ging het goed, heb net gedaan wat je me had gevraagd en fingers crossed 😉

Hopen dat 't zo blijft!

Groetjes,

Yootje

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Kijk, dat is mooi! Voor nu markeer ik 'm als het juiste antwoord. Als er toch nog een issue tevoorschijn komt, dan hoor ik het natuurlijk graag (al hoor ik liever alleen positief nieuws ;)). 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Wim69
First Poster
Opties

Beste Nick, ik had hetzelfde probleem, al een jaar. Samsung kon niet helpen, ook niet na meekijken in mijn telefoon. Nu, na jouw tip,  is het opgelost!

Bedankt!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan! Top. Fijn dat we je dankzij dit platform alsnog hebben kunnen helpen. 

rsz-846676
0 Likes