op 17-07-2018 02:01 PM
Hallo.
Sinds enige tijd start mijn A3 2016 af en toe opeens opnieuw op. Op zich best irritant maar valt wel mee te leven. Alleen sinds 4 dagen zijn al mijn apps die ik op het startscherm heb staan steeds weg. Wie weet hoe ik dit op kan lossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-07-2018 12:35 PM
Kun je voor mij het volgende testen, Yootje: houd je vinger op een leeg stuk op het startscherm, totdat je onderaan een aantal knoppen ziet > Instellingen startscherm > Info Startscherm (onderaan) > APP-INFO > Opslag > Cache legen en gegevens wissen. Daarna kun je weer, maar hopelijk voor de laatste keer, het startscherm instellen.
op 19-07-2018 08:52 AM
op 21-07-2018 09:20 AM
Ik heb sinds een update vorige week hetzelfde probleem. Moet elke dag weer mijn sneltoetsen op het startscherm zetten, bloedirritant! Onderin het scherm staan de buttons telefoon, internet, google play en nog eentje. Daarboven een piepklein vierkantje dat je omhoog kan swipen en waar dan alle appbuttons zichtbaar worden. Van hieruit moet ik dan weer sneltoetsen toevoegen aan mijn startscherm... Kan iemand mij hiermee helpen? Bedankt!!
op 23-07-2018 12:35 PM
Kun je voor mij het volgende testen, Yootje: houd je vinger op een leeg stuk op het startscherm, totdat je onderaan een aantal knoppen ziet > Instellingen startscherm > Info Startscherm (onderaan) > APP-INFO > Opslag > Cache legen en gegevens wissen. Daarna kun je weer, maar hopelijk voor de laatste keer, het startscherm instellen.
op 23-07-2018 12:47 PM
Beste Nick,
Bedankt voor je antwoord. Gisteren ging het goed, heb net gedaan wat je me had gevraagd en fingers crossed 😉
Hopen dat 't zo blijft!
Groetjes,
Yootje
op 23-07-2018 02:21 PM
op 06-11-2018 11:23 AM
Beste Nick, ik had hetzelfde probleem, al een jaar. Samsung kon niet helpen, ook niet na meekijken in mijn telefoon. Nu, na jouw tip, is het opgelost!
Bedankt!
op 06-11-2018 11:39 AM