Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smiley knop is weg s7

(Onderwerp aangemaakt op: 09-08-2017 03:38 PM)
26264 Weergaven
Tybee
Journeyman
Opties

Hallo allemaal,

 

Afgelopen week is oppeens mijn smiley/emoji knop verdwenen op mijn toetsenbord.

Ik heb wel opgemerkt dat die nu verplaatst is naar de knop ernaast, alleen daar kan ik ze ook niet meer vinden.

Mijn android versie is: 7.0

op mijn samsung galaxy s7

Pls help

Alvast bedankt


Screenshot_20170809-153308.png

 

 

Screenshot_20170809-153302.png

 

 

 

0 Likes

3 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik heb het hier even met de S8+ getest en als ik het tandwieltje ingedrukt hou krijg ik dat popup schermpje waar ik meerdere dingen kan kiezen, ik kan dan wel op de emoji knop drukken en daarna staat die weer goed. Raar dat jou knop gewoon daar ook niet meer tussen staat! Misschien Gboard gebruiken van Google? Is een erg fijne toetsenbord! https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.inputmethod.latin&hl=nl
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Amber
Apprentice
Opties

Ik heb hier ook al een paar maanden last van. Bij de Samsung store probeerden ze ook de instellingen te resetten en het gedwongen te stoppen. Dat haalde niets uit. Ik werd ook voorgesteld het terug te zetten naar de fabrieks instellingen. Dat hielp ook niet. Bij mij is ook het plak icoon weg. Ik denk dat dit ook is gekomen door een van die software updates. Wanneer je een oplossing hebt gevonden hoor ik het ook graag.

 

Btw ik heb nu ook het g-board toetsenbord gedownload. Als ik die gebruik staat mm emoji knopje er wel weer, alleen werk ik liever met mm Samsung toetsenbord.Screenshot_20171023-052525.png

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Tybee
Journeyman
Opties

dag amber en alle andere,

het is al weer een tijdje geleden, maar alsnog bedankt allemaal voor het meedenken!

ik heb inderdaad toen ook het g-board toetsenbord gedownload en dat werkte prima, ik vond alleen het samsung toetsenbord veel fijner. ik ben het na een tijdje weer vergeten, dus vandaag geen reactie. ik heb het wel is tussendoor nog geprobeerd, en een enkele keer stond hij er weer tussen, en ik helemaal blij. alleen om dan de volgende dag weer te zijn verdwenen, heel appart. ik heb het echter nu opnieuw geprobeerd, en het gaat tot nu toe goed. (al 2 weken nu denk ik)

ik weet dus niet waar het aan ligt. heb ondertussen wel weer een aantal updates gehad dus ik denk dat het ergens daarin is opgelost.

ik hoop bij jullie ook allemaal:smileyhappy:

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 Antwoorden
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hoi Ty5338, wat gek! Kun je naar Instellingen > Taal en Invoer > Samsung-toetsenbord gaan? Klik onderaan op instellingen resetten, zie je 'm dan wel? 

0 Likes
Tybee
Journeyman
Opties

Hallo nouzha,

Bedankt voor het reageren, alleen dat heeft helaas niet gewerkt. Ik vind het alleen wel gek dat hij nu ernaast staat zoals op de foto's is te zien, alleen dat ik em dan vervolgens nog steeds niet kan vinden.

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Dat is inderdaad vreemd! Kun je het volgende even proberen? Ga naar Instellingen > Apps > Klik rechtsboven op de drie puntjes > Systeem-apps weergeven > Samsung Toetsenbord. Klik op Gedwongen stoppen > Opslag > Cache legen en gegevens wissen. Herstart het toestel. 

0 Likes
Tybee
Journeyman
Opties
Bedankt, ga het vanavond even proberen!
0 Likes
Tybee
Journeyman
Opties

Bedankt, ga het vanavond even proberen!

 

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Oké, ik hoor van je! 👍 

0 Likes
Tybee
Journeyman
Opties

Dag nouzha, 

Ik heb het net geprobeerd alleen dit heeft helaas ook niks geholpen. Ik vraag me af of het niet met een update te maken heeft? Want ik heb wel laatst een update gehad en ze staan er nog wel bij mijn berichten app naast de verzend knop. Ik vind het dus ook opmerkelijk dat het smiley icoon wel te vinden is zoals boven op de foto is te zien.

 

Ik ben vanaf morgen helaas een week niet bereikbaar, maar ik hoor het alsnog graag als je een oplossing weet!

 

 

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Krijg je meerdere opties als je de microfoon button ingedrukt houdt?


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Tybee
Journeyman
Opties

Ja dat wel

 

0 Likes