Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Email toon S8

(Onderwerp aangemaakt op: 09-08-2017 03:31 PM)
719 Weergaven
Selespeed147
First Poster
Opties

Goedemiddag. De tonen die ik ingesteld heb bij de mailaccounts geven géén geluid als er email binnenkomt. Ik gebruik email van Samsung. 

0 Likes
18 Antwoorden
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi Selespeed147, staat Meldingen zowel via Instellingen > Meldingen als in de Mail app bij Instellingen aan? Zo ja, kun je dan naar Instellingen > Apps > Mail gaan? Klik op Gedwongen stoppen > Opslag > Cache legen en gegevens wissen. Herstart het toestel. 

0 Likes
Selespeed147
First Poster
Opties

Hallo, die staan allebei op aan ja. Ik heb gedwongen stoppen gedaan en cache geleegd en opnieuw opgestart. Maar helaas geen resultaat. 

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Zou je het toestel in de veilige modus kunnen opstarten, hoe gaat het hierin? 

0 Likes
Selespeed147
First Poster
Opties

De email app is disabled in de veilige modus zegt ie.

0 Likes
Selespeed147
First Poster
Opties

Beste Nouzha, weer opgestart, en geen resultaten. 

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

In dat geval raad ik je aan een back-up te maken en het toestel te resetten. Laat me weten of het gelukt is! 

0 Likes
Selespeed147
First Poster
Opties

Beste Nouzha,

Vandaag een reset gedaan, dus terug naar fabrieksinstellingen en nogg steeds geen geluid bij binnenkomende emaikl.

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Kun je eens kijken bij Instellingen > Meldingen > Geavanceerd > E-mail of deze hier is aangevinkt? Kijk vervolgens via Instellingen > Geluiden en trillen  > Meldingsgeluiden > Meldingen E-mail of hier alles goed is ingesteld. Herstart hierna het toestel als je iets veranderd hebt. Ik hoor graag!

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Selespeed147
First Poster
Opties

Staat allemaal aangevinkt. Dus niets veranderd.

0 Likes