Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smartphone speelt geen media af via Bluetooth

(Onderwerp aangemaakt op: 13-03-2018 03:47 PM)
2170 Weergaven
litsenj
Apprentice
Opties

Ik heb sinds vorige week een nieuwe Samsung Xcover 4. Het verbinden van de telefoon via Bluetooth lukt niet goed, waardoor geen media kan worden afgespeeld via het gekoppelde device (auto of hoofdtelefoon). Ik heb al gevonden dat er een verband is met locatieservices. Als ik die helemaal uitschakel (en de Bluetoothkoppeling weer opnieuw opzet), werkt mediaoverdracht weer wel maar dat is dan eenmalig. Iedere keer dat ik verbinding maak, moet ik alles weer opnieuw instellen.

Wat ik ook nog op diverse internetfora heb gelezen is dat het probleem zich met meer telefoons voordoet, schijnbaar na de laatste update. De geboden oplossing is het terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar dat lijkt mij bij een nieuwe telefoon geen juiste oplossing.

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @litsenj,

nog gefeliciteerd met je nieuwe toestel! 

Heb je dit met verschillende Bluetooth apparaten?

rsz-846676
0 Likes
litsenj
Apprentice
Opties

Bedankt, op zich ben ik ook erg tevreden met het toestel. Zeker in prijs/kwaliteit verhouding is het eigenlijk een topper. Jammer dat hij zo beperkt verkrijgbaar is.

Ik heb het in ieder geval in mijn auto en met mijn hoofdtelefoon. Ik heb nu in de auto gemerkt dat na 5 minuten rijden ineens wel spontaan media wordt afgespeeld. Maar ik weet niet of dat aan de bluetooth app (Bluetooth Auto Connect van UniqTec) ligt die ik heb geïnstalleerd.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat is apart! 

Je kunt het nog eens in de veilige modus testen en proberen de koppeling op te heffen op zowel het toestel als in je carkit en ze opnieuw te pairen. 

rsz-846676
0 Likes
litsenj
Apprentice
Opties

Het opnieuw instellen van de koppeling had ik al een paar keer geprobeerd.

De veilige modus had ik ook nog niet geprobeerd.

Ik zal ook de extra bluetooth app een keer verwijderen.

Wordt vervolgd.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik hoor het graag!

rsz-846676
0 Likes