op 21-07-2017 08:11 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- « Vorige
- Volgende »
op 21-07-2017 08:59 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Alperen,
Dat is vervelend om te horen 😞 Ik denk dat dit de regiolock is. Om een regiolock eraf te halen, moet je eerst 5 minuten aaneengesloten bellen met een Europese simkaart. Dit is om massa-import te voorkomen.
Als je in staat bent om 5 minuten met een Europese simkaart te bellen, kun je dat doen. Anders kun je het beste even via Messenger contact opnemen met Samsung. Als het niet te druk is, dan kun je nog op zaterdag antwoord krijgen (kan ik niet garanderen). Als je geen Messenger hebt, kan ik deze thread doorsturen naar de klantenservice zodat iemand hier contact met je opneemt, maar dat gaat hoogstwaarschijnlijk pas na het weekend zijn.
op 24-07-2017 03:09 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hoi Alperen,
Is het nog gelukt aan de hand van het antwoord van Kevin?
-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
15-09-2017 06:11 PM - bewerkt 15-09-2017 07:14 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo, ik heb ook dit probleem. Enige tijd geleden heb ik Samsung j3 (2016) gekocht voor mijn zoon, met Lebara sim. Het werkte perfect totdat op een dag een bericht op het scherm verscheen.
Als je "uitzetten" drukt werkt hij alleen op wi-fi, maar kan niet via mobiel netwerk bellen enz. Hetzelfde verhaal met sim van Telfort, hoewel allebei de sim-kaarten op andere toestellen zonder problemen werken. Hoe los ik het op?
op 21-09-2017 09:22 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Bella-rus, het lijkt om een regiolock te gaan zoals @kevin ook al zei. Heb je de tips die hij in dit topic aankaart, uitgeprobeerd? Heeft dat geen succes opgeleverd?
op 22-09-2017 07:59 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hoi Tim, bedankt voor je reactie. Het advies van KevinW zou ik graag willen uitproberen, maar het probleem is dat ik met dit toestel niet kan bellen of sms versturen.
25-09-2017 11:46 AM - bewerkt 25-09-2017 11:46 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 26-09-2017 12:57 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo Tim. Mijn zoon was in juli met vakantie met de grootouders naar Wit-Rusland geweest, wij wisten er niets van regiolock. Daar heeft hij een MTS (locaal bekend bedrijf) kaartje gekocht en het werkte ongeveer een week goed totdat het gebeurde. Jongen is allang terug en Samsung ligt doelloos in de la. MVG, Ella
op 26-09-2017 01:26 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-09-2017 06:16 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Dank je wel KevinW, ik zie er ook geen andere optie meer in. Gelukkig valt dit toestel onder de garantie. Hartelijk dank voor jullie met Tim reacties, groetjes, Ella.

- « Vorige
- Volgende »