Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm aan en uit met flip cover

(Onderwerp aangemaakt op: 30-06-2017 05:19 PM)
67244 Weergaven
Inuahs
Journeyman
Opties

Hallo, ik had een klein vraagje.

Ik heb een gewoon flip cover gekocht voor

Samsung S8 Plus..

Nu wil ik dat als ik mijn cover open, dat mijn scherm aangaat

als ik mijn cover sluit, mijn scherm uitgaat.

Iemand idee hoe dit moet?

Mvg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Dankjewel voor de foto's! Het lijkt erop dat je geen originele Samsung-hoes gebruikt i.c.m. de S8 Plus. Over de werking hiervan, kan ik dus helaas geen duidelijke uitspraak doen. Wat je wel kunt proberen, is via Instellingen te zoeken naar 'Accessoires'. Wellicht is 't daar in te stellen. Laat je 't in ieder geval weten?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
17 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @Inuahs, heb je misschien een foto van de cover die je gebruikt? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Inuahs
Journeyman
Opties

Tim schreef:

Hey @Shauni, heb je misschien een foto van de cover die je gebruikt? 

Ja hoor hier foto's
19807938_10212932791090846_141504820_o.jpg19727105_10212932790930842_1788650101_o.jpg

0 Likes
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Dankjewel voor de foto's! Het lijkt erop dat je geen originele Samsung-hoes gebruikt i.c.m. de S8 Plus. Over de werking hiervan, kan ik dus helaas geen duidelijke uitspraak doen. Wat je wel kunt proberen, is via Instellingen te zoeken naar 'Accessoires'. Wellicht is 't daar in te stellen. Laat je 't in ieder geval weten?

0 Likes
Inuahs
Journeyman
Opties

Tim schreef:

Oke hartelijk bedankt

Bij Accessoires staat enkel "Snel draadloos opladen"

Maar toch bedankt

Heb nog een vraagje over mijn papa zijn cover, aangezien hij ook een S8 Plus heeft

mss dat u ook kunt helpen.

Mijn papa heeft een "Led View Cover", als hij een bericht krijgt geeft de "Led View Cover"

maar 1x een melding, terwijl zijn gsm zelf dit meerdere maals herhaald.

Is er een instelling dat je kunt doen, dat het "Led View Cover" dit ook meerdere maals herhaald?.

Ook hierbij werkt de vergrendeling "vegen" niet, waarbij hij moet ontgrendelen met vingerscan of een pincode.

Bij instellingen is er niets te vinden.

Als hij het vegen aanduid, gaat zijn scherm aan als hij zijn flip cover open doet

en gaat het scherm uit als hij zijn flip cover sluit, zonder te ontgrendelen.

Is dit normaal bij "Led View Cover" of moet je nog iets speciaal installeren?

Mvg

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Shauni, het klopt inderdaad dat de Led View Cover de melding maar 1x weergeeft. Tijdens het openen van de cover, hoort het scherm wel aan en uit te gaan. Dat gebeurt dus niet begrijp ik?

0 Likes
Inuahs
Journeyman
Opties

Tim schreef:

Hey Shauni, het klopt inderdaad dat de Led View Cover de melding maar 1x weergeeft. Tijdens het openen van de cover, hoort het scherm wel aan en uit te gaan. Dat gebeurt dus niet begrijp ik?

Oke bedankt.

Het probleem zit hem in het vergrendelen.

Hij kan zijn gsm niet ontgrendelen met "vegen", dat werkt niet.

Hij moet telkens zijn gsm ontgrendelen met vingerscan of pincode.

Als hij bij instellingen "vegen" aanduid, dan gaat het scherm uit "bij het dicht doen van de cover",

gaat het scherm aan "bij het open doen van de cover" zonder dat hij hoeft te "vegen".

Dus de functie "vegen" werkt niet, terwijl hij dit wel wilt ipv telkens de vingerscan of pincode te gebruiken.

Als je dus het "vegen" aanduid is het net of je "geen vergrendel scherm" hebt aangeduid.

Als de gsm niet in de "Led View Cover" zit, dan werkt de functie "vegen" wel.

Is het normaal met "Led View Cover" dat de functie "vegen" niet werkt?

Ik hoop dat de uitleg een beetje duidelijk is ..

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Het toestel ziet het openen van de cover in principe als 'Vegen'. Eventueel kun je dus de vingerscan en pincode uitschakelen, waardoor je het toestel ontgrendelt d.m.v. het open doen van de cover. 

0 Likes
Lilik66
First Poster
Opties

Hallo,

Een vraagje,waarom staat geen accessoires op mijn samsung s8 instelling?Want ik wil graag de origienele flipcase samsung s8 gebruiken zodat hij automatisch aan-uit kunnen wanneer ik open maak de flipcase.

Help AUB !

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hoihoi, de optie Accessoires verschijnt zodra er connectie is gemaakt met de cover :smiling-face: 

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes