Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Achterkant Note 8 laat los

(Onderwerp aangemaakt op: 07-01-2021 08:20 PM)
1378 Weergaven
carla2018
Pioneer
Opties

Ik gebruik nog steeds mijn Note 8, maar nu laat de achterkant los.. Het toestel heeft vanaf dag 1 in een flip cover gezeten, gaat nooit in mijn broek- of jaszak, maar altijd in mijn tas.

Wat ik kan zien is dat de lijmlaag loslaat..

Wie heeft een oplossing? ik zou het zonde vinden om de telefoon daarom weg te moeten doen.

Achterkant Note 8.jpgAchterkant Note 8 1.jpg

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
https://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/ophaalservice/

Je zou het toestel via deze link kunnen laten repareren, daar zitten wel kosten aan verbonden.

Aangezien het al een ouder toestel is zou ik er persoonlijk niet meer in investeren.
Mijn advies is dan ook om naar een 2020/2021 model te gaan kijken.

Misschien is de Note 20 wat voor jou, of de aankomende S21 serie😁
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
carla2018
Pioneer
Opties

Goeiemorgen Patrick,

Ik heb ook al gedacht aan repareren en de kosten, maar vind het dat niet waard.. Ik heb ook de Note 1 en de Note 4 gehad, maar hier nooit last van gehad. 

Wat laat er eigenlijk los? Ik het niet op te lossen met een stukje dubbelzijdig tape of zo?

Ik ben bang dat het dan toch de Note20 gaat worden 😗 .. Of als het nog een beetje gerepareerd kan worden de Note 21 of wat voor nummer ze er ook aan gaan geven als er een nieuwe Note uitkomt 😂

Dank je wel voor de reactie.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zou even wachten tot 14 Januari dan is het Unpacked event. Er is een kans dat de nieuwe S21 een spen heeft maar niet zeker. Even afwachten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
carla2018
Pioneer
Opties

Dat heb ik gezien, het staat al in mijn agenda!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @carla2018,

Mocht je interesse hebben in een nieuw Samsung toestel, tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij een privebericht sturen 👍

rsz-846676
0 Likes
carla2018
Pioneer
Opties

Dank je wel voor het aanbod Bruce. Ik hou het in gedachten. Even afwachten waar Samsung 14 januari mee komt. De Note21 komt pas de 2de helft van het jaar, maar misschien kijk ik wel voor de S21.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Goed idee! Heb je je al geregistreerd voor het #Unpacked event? 😉 https://bit.ly/2Nqf1bG

rsz-846676
0 Likes
carla2018
Pioneer
Opties

Nee hoor, ik zie dat wel in de krant of op de website van Samsung zelf

0 Likes