Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Promotions S20 actie

(Onderwerp aangemaakt op: 17-10-2020 08:23 AM)
533 Weergaven
HannyOosterom67
First Poster
Opties

Goedmorgen, 

Hierbij wil toch even mijn klacht en mijn verhaal doen. Ik heb een tijdje geleden een S20 toestel gekocht bij ons op het dorp en de winkel deed mee aan de cashback actie van Samsung. 

Vervolgens de cashback actie aangemeld met een medewerker van de winkel die alles netjes samen met mij heeft ingevuld. 
Na een lange tijd wachten op de reactie van de samsung promotions actie kreeg ik een super rare afwijzing op mijn promotions actie:

INCONSISTENT WITH ITEM(SKU) IN CONDITION

ik gebeld naar Samsung met de vraag wat dit betekende, de medewerker gaf aan dat dit niet klopt en dat het allemaal netjes geregeld zou worden  dat ik binnen 2 weken reactie zou krijgen dat alles netjes geregeld: 

de medewerker van Samsung gaf aan dat de volgende punten bij hun in het systeem op groen stonden en het dus allemaal netjes geregeld was:

-Product valt binnen de actieperiode 

-De EAN klopt met de voorwaarde van de actie

-De modelcode welke geregistreerd staat klopt met de voorwaarde van de actie

-Het imeinummer is goed ingevuld 

kortom geen reden om zorgen te maken het zou allemaal netjes geregeld worden.  Vervolgens 2 weken later niets gehoord samen met de medewerker van de winkel naar Samsung gebeld hoe dit nou zo kan? Medewerker van Samsung gaf hierin aan dat de modelcode niet klopt? Dat is ten eerste niet verteld bij de 1e keer dat ik belde maar de modelcode welke op mijn doosje staat staar gewoon in de bijzondere voorwaarde van Samsung dit ook in combinatie met het EAN nummer welke ik ingevuld had. Mevrouw ging het even navragen en vervolgens kwam ze weer terug bij mij met het volgende bericht: 

de winkel doet niet mee aan de promotie actie.

dat klopt ook niet want de winkel staat gewoon in de bijzonder voorwaarde van Samsung. Mevrouw ging het nogmaals navragen en gaf aan dat de modelcode toch niet klopt. (Ik kan fluiten naar mijn cashback) dus mevrouw van Samsung ging het nogmaals uitzetten en ging de winkel over 2 weken terugbellen met het resultaat: 2 weken later krijg ik een telefoontje van de winkel dat Samsung niet wilt uitkeren omdat de telefoon uit Australië komt? 

De ene smoes naar de andere smoes is de reactie van Samsung. De EAN code staat in jullie voorwaarde met de juiste modelcode en ik heb het toestel gekocht binnen de actieperiode. Wat kan ik er aan doen om dit toch geregeld te hebben. De winkel heeft aangegeven dat het een Nederlands toestel is en dat het super raar is dat Samsung niet uit wilt keren. De jongen gaf ook aan dat het een eindgebruikers actie is en dat de winkel hier weinig mee kan doen. Samsung lijkt met hun eigen acties niet uit te willen keren wat mij echt super tegenvalt. 

let dus op bij de promotions actie, want dat je het product krijgt of dat het geregeld wordt is maar de vraag..

met vriendelijke groet,

Hanny Oosterom

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen Hanny,

Goed dat je dit op het forum post👍

Om meteen je vraag te beantwoorden wat je kunt doen om het toch geregeld te krijgen is even al je aankoop gegevens in een prive bericht naar @BruceH sturen. Dan krijg je zeer waarschijnlijk maandag een reactie van hem zodat dit probleem word opgelost. Als je aankoop binnen de promotie voorwaarden valt dan hoef je je nergens zorgen over te maken.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Davo2022
First Poster
Opties

Goedendag,

Ook ik heb op 17 oktober een Samsung S20 plus gekocht bij Media Markt op 18 oktober hier zat een promotie actie NL-151020 op.

Ik heb per post de ingevulde formulieren en kopie van de aankoop bon een het etiket van de verpakking opgestuurd ,

Nooit iets vernomen ,op telefonische reacties van mijn kant wordt gezegd we zijn uw papieren aan het zoeken u hoort van ons .

Na meermalen contact nog steeds geen reactie.

Erg lullig van Samsung om zo met de klanten om te gaan, voor mij geen Samsung meer.

M.E.Homs

thijsanja5358@gmail.com

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Davo2022,

Heb je ook een registratienummer voor mij? Dan kijk ik het graag voor je na 👍

rsz-846676
0 Likes
Davo2022
First Poster
Opties

Goedendag,

Daar ik het geheel via depots heb gestuurd heb ik alleen een ref nummer van het contact welke ik overgehad heb van de verdere telefoontjes heb ik geen nummer

ref 2816429271

Als je mij een mailadres kan geven stuur ik je de kopieën toe.

gr M,E.Homs

0 Likes
Davo2022
First Poster
Opties

Ik krijg steeds een mail delivery  subsys.... melding van Samsung is dit iets van belang?

Gr M.E.Homs

Davo2022

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Daar kan ik niets op vinden. Het registratienummer staat in de bevestigingsmail die je hebt gekregen van ons.

Als je die met mij kunt delen, kijk ik het graag voor je na 😉

rsz-846676
0 Likes