Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie aanvraag Blue Week opeens geweigerd

(Onderwerp aangemaakt op: 14-01-2019 07:07 PM)
133 Weergaven
Karakuri
First Poster
Opties

Ik heb op 26 November in de winkel een nieuw abbonement afgesloten samen met een Galaxy S9, dit ook omdat het in de actie viel van de Blue Week/Cyber Monday, waarop ik dus 100 euro retour zou krijgen bij inschrijving van het product.

Dit heb ik meteen gedaan nadat ik het product gekocht heb.

Na lang niks gehoord te hebben gekregen ben ik gister maar gaan spitten in mijn gefilterde emails en kwam opeens dit bericht tegen in mijn spambox:

"

 
Beste Tim,

Onlangs heb je je geregistreerd voor deelname aan de Samsung Blue Week Smartphone promotie met registratienummer 2484226. Helaas moeten we je teleurstellen. Je voldoet niet aan de voorwaarden om aan de promotie te kunnen deelnemen. 

De reden hiervoor is:
  • Het toestel is niet aangekocht binnen de in de voorwaarden benoemde actieperiode."

Dit lijkt mij een erg vreemde reden, aangezien ik het product dus duidelijk wel tijdens de actieperiode gehaald en geregistreerd heb.

Kan iemand mij hiermee helpen, want ik vind dit namelijk een beetje belachelijk, aangezien ik express in de winkel ook gevraagd heb of ik de 100 euro retour zou krijgen.

Groeten,

Tim.

0 Likes
1 Antwoord
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=2UL4QKW3EKQ5C

bij aankoop van een Galaxy smartphone
27-11-2018 t/m 2-12-2018

Je hebt dus niet voldaan aan de voorwaarden.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes