Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback promotie nog niet ontvangen.

(Onderwerp aangemaakt op: 19-10-2023 06:37 AM)
425 Weergaven
abdesfathi
First Poster
Opties
Hoi, ik heb een melding dat mijn cashback in de week van 20 september op mijn rekening zou moeten staan. Tot nu toe niks ontvangen. Ik heb al 8x contact gehad en dit probleem zou worden opgelost. Er zijn al 3 meldingen gemaakt vanuit de klantenservice naar de interne afdeling om dit op te pakken.  Ik zit nu vast in een oneindige loop:

• Neem contact op met de klantenservice en leg de situatie uit
  • Klantenservice begrijpt de situatie en vind het heel vervelend en zal er een melding van maken naar de interne afdeling om dit op te lossen en zij zullen mij 'deze week' nog contacteren.
  • Ik wacht een aantal dagen en krijg niks meer te horen.
  • Begin weer bij stap 1 om contact te zoeken met de klantenservice om de situatie uit te leggen.

Het gaat om NLD10769486TBSX  

Graag zou ik willen dat iemand deze case oplost en ik heb al een mail gehad dat mijn cashback op de week van 20 september op mijn bankrekening zou staan. Dit is echter niet gebeurd..
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @abdesfathi, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer het wat langer duurt. ALs ik je gegevens erbij pak zie ik dat mijn collega dit heeft doorgezet naar de juiste afdeling om hier meer duidelijkheid in te krijgen. 

Om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen stel ik ook voor om het gesprek via één kanaal verder voort te zetten. Mijn collega's zijn hier druk mee bezig en zodra er meer informatie is, sturen we je ook een berichtje.

Onze excuses voor de vertraging en het ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @abdesfathi, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer het wat langer duurt. ALs ik je gegevens erbij pak zie ik dat mijn collega dit heeft doorgezet naar de juiste afdeling om hier meer duidelijkheid in te krijgen. 

Om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen stel ik ook voor om het gesprek via één kanaal verder voort te zetten. Mijn collega's zijn hier druk mee bezig en zodra er meer informatie is, sturen we je ook een berichtje.

Onze excuses voor de vertraging en het ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes