op 15-01-2018 06:43 PM
ik heb een samsung galaxy s6 edge + gekocht 2de hands nou heb ik hem gereset (hard) en nu komt hij niet verder als ik de gmail invul dan zegt hij ander acc proberen of over 24uur opnieuw geen van deze 2 methodes werkt hebben jullie hier ervaring mee en weten jullie hoe dit verholpen kan worden? gr.
op 15-01-2018 06:56 PM
op 24-02-2018 02:14 PM
@thomasscheresschreef:ik heb een samsung galaxy s6 edge + gekocht 2de hands nou heb ik hem gereset (hard) en nu komt hij niet verder als ik de gmail invul dan zegt hij ander acc proberen of over 24uur opnieuw geen van deze 2 methodes werkt hebben jullie hier ervaring mee en weten jullie hoe dit verholpen kan worden? gr.
Hey Thomas,
Heb het zelfde probleem gehad!
Eind vorig jaar heb ik zelf ook een Samsung S6 Edge van iemand overgekocht, ook een tweedehandse dus.
De gene waarvan ik het toestel kocht bleek het wachtwoord van z'n Google-account niet meer te weten!?
Mijn geluk was wel dat die gene het toestel nog niet terug naar fabrieksinstellingen had gezet, kon dus wel gewoon bij het hoofdmenu komen.
Thuis ben ik gaan zoeken naar hoe het probleem opgelost kon worden!
Na een lange tijd zoeken nog steeds niks kunnen vinden, toen heb ik toch maar contact opgenomen met het Samsung Support (via Live-chat) Hun vertelde mij toen het volgende; Je moet perse in kunnen loggen met het Google-account, anders heb je in principe niks aan het toestel. Omdat die S6 Edge van mij steeds maar bleef vragen om het wachtwoord van de oude eigennaar, moest ik toch nog maar eens contact met die gene hebben.
Door het antwoord wat ik van het Samsung Support terug kreeg zag ik het dus somber in! Toch bleef ik zoeken naar een goede oplossing!
Zoals ik al eerder al schreef is dat ik echt enorm veel geluk heb gehad! Het toestel was gelukkig nog en niet gereset, en heb het achteraf heel makkelijk kunnen oplossen! Het bleek dat die gene dus nog gewoon ingelogd stond via e-mail, heb dus maar z.s.m geklikt op 'wachtwoord vergeten' en het wachtwoord via zijn mail veranderd, zo heb ik toch kunnen inloggen om eindelijk zijn Google-account van het toestel te kunnen verwijderen en eindelijk via mijn eigen Google-account kon inloggen. (De oude eigenaar had vooraf wel al gezegd dat hij er sowieso al niet zo gek veel verstand van had en wij het maar moesten oplossen, heb er gelukkig verders ook geen gezeik over gehad want hij wist dat hij nog ingelogd kon staan)
Met pure geluk heb ik het dus wel opgelost gekregen! Maar zover ik weet is het normaal gesproken blijkbaar niet op te lossen als er niet ingelogd kan worden met het juiste Google-account, je kan dan in principe niks!
Hoop voor jou dat ook jij het hoe dan ook alsnog opgelost krijgt, zelf heb ik toen echt van alles geprobeerd in iedergeval.
Succes ermee!