Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Gear IconX 2018 Ordinaal 7138 foutmelding - Desktop app

(Onderwerp aangemaakt op: 25-11-2018 08:27 AM)
238 Weergaven
Martijn9
Student
Opties

Hoi,

 

Als ik de Samsung Gear desktop app wil opstarten krijg ik de foutmelding "Kan de ordinaal 7138 niet vinden in het DLL-bestand". Ik gebruik Windows 10 64-bit. Beide earplugs zijn verbonden met mijn PC en ik kan er muziek op zetten. Hoe kan ik dit oplossen?

error.png2018-11-25_08h24_32.png

0 Likes
7 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @Martijn9, die melding heb ik niet eerder langs zien komen maar voor zover ik weet slaan *.dll bestanden op driver gerelateerde zaken. Heb je de Icon X software al eens opnieuw geprobeerd te installeren nadat je deze melding kreeg?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Martijn9
Student
Opties

Ik heb de software verwijderd en opnieuw ingestalleerd.

Helaas nog steeds dezelfde foutmelding. 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ben je toevallig in de gelegenheid om te testen of het op een andere PC wel werkt? Dan kunnen we zo beter bepalen waar het knelpunt nu precies zit.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Martijn9
Student
Opties

Ik heb het op een laptop (W10 - 64bit) geprobeerd en daar werkt het programma wel op.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dan lijkt het me toch dat er ergens iets misgaat op je PC. Om alles nu opnieuw te installeren lijkt me echt een allerlaatste redmiddel, kan je nog een systeem herstel doen naar een moment dat de app wel goed werkte? Of heeft hij nooit gewerkt?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Martijn9
Student
Opties

Helaas heeft de app nooit goed gewerkt.

Ik gebruik voorlopig mijn zakelijk laptop wel voor de app.

Mocht er een oplossing gevonden worden dan hoor ik dit graag.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Zou je voor de zekerheid willen checken of alle relevante hardware op je TV de laatste drivers heeft? Want je hebt nu uitgesloten dat het aan de Windows versie ligt, en DLL-foutmelding hebben toch met drivers te maken. Ook zou een virus-scan van meerwaarde kunnen zijn. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes