Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Note 4 EMMC kapot?

(Onderwerp aangemaakt op: 01-05-2017 10:30 AM)
5858 Weergaven
Mnouck
Explorer
Opties

Hallo,

Ik heb op 12 januari 2015 een Samsung Galaxy Note 4 gekocht. Nooit laten vallen, geen reperaties aan gedaan en het toestel was na 2 jaar nog steeds heel snel. 

Helaas is vorige week het toestel ineens gecrasht (of zoiets). Ik had het toestel een dag niet gebruikt en toen ik het wilde gebruiken zag ik dat het uit was. Hij ging niet meer aan dus ik deed hem in de oplader. ik kreeg dit te zien:

Could not do normal boot
ddi : mmc_read failed
ODIN MODE (HIGH SPEED)
Product Name: SM-N910F
Current binary: Samsung Offical
SYSTEM STATUS: Custom
REACTIVATION LOCK: OFF
KNOX WARRANTY VOID: 0x0
QUALCOMM SECUREBOOT: ENABLE (CSB)
AP SWREV: S1, T1, R1, A1, P1
SECURE DOWNLOAD: ENABLE
UDC START

DOWNLOADING.... DO NOT TURN OF TARGET. 

Dit stond er ongeveer 4 uur en toen heb ik toch maar de batterij eruit gehaald. Helaas hielp dit niets. De telefoon deed daarna helemaal niks meer, maar als ik er een dag niet aan kom en dan weer in de oplader doe, krijg ik precies dezelfde melding. Ik heb op internet gezocht en heb geprobeerd om Samsung KIES te gebruiken, maar mijn computer vindt de telefoon niet eens (ook niet na het installeren van de stuurprogramma's). Ik heb van alles geinstalleerd op mijn computer (ODIN, Firmware, img bestanden) om de telefoon aan de praat te krijgen, maar het is voor mij allemaal een beetje te ingewikkeld. Ik heb de telefoon toen naar een telefoonwinkel gebracht in de hoop dat zij het wel konden fixen en zij zeiden na 5 dagen (ik heb ze zelf gebeld omdat ik maar niks hoorde) dat de telefoon helaas overleden is. Ze konden niet precies vertellen wat er mis mee was. 

Vanmorgen deed ik de telefoon in de oplader en kreeg ik dit:

ODIN: flash read failure

ERROR: there is no pit binary

Heeft iemand dit probleem ook gehad? en is dit op te lossen en zo ja, hoe? 

Ik heb op internet gezocht en het zo ook de EMMC (ofzoiets) kunnen zijn. Is dat ook te repareren?

Alvast bedankt!

Gr,
Manouck
0 Likes
Spring naar oplossing
25 Antwoorden
EricT
Student
Opties

Ik heb EXACT hetzelfde.   helaas.

Heb je het weten op te lossen ?  

0 Likes
EricT
Student
Opties
oh I see .. marktplaats....
0 Likes
Mnouck
Explorer
Opties
Ja, helaas. Ben er lang mee bezig geweest. Ik heb er via een sd kaart nieuwe software op geplaatst, het toestel heeft toen een halve dag gewerkt (in ieder geval aan geweest) en toen ik het wilde gebruiken viel hij weer uit en niet meer aan te krijgen. Viel natuurlijk net buiten de garantietermijn dus heb hem voor een klein prijsje via marktplaats verkocht.
Gr,
Manouck
0 Likes
polflits
Journeyman
Opties

Heb ongeveer hetzefde, moederbord kapot na 2 jaar en bijna 4 maanden.

Die toestellen van Samsung zijn erop gemaakt om juist buiten garantie stuk te gaan volgens mij.

Samsung komt nergens tussen, is een spijtige zaak zeggen ze.

€339,00 kosten voor een toestel van een €600,00.

Voor mij nooit meer een Samsung.

Grtn, Paul

0 Likes
DorienBloemetje
First Poster
Opties

Beste Rohin. Ik heb je gesprek met mnouck gelezen want ik heb toevallig het zelfde probleem. Uit je tegenreactie begrijp ik dat U in/rond Eindhoven woont en dat U zeer op de hoogte bent aangaande dit probleem . Is Uw aanbod nog geldig dat ik misschien bij U kan langskomen met mijn Note 4 op een nader te overeenkomen datum/tijdstip ? Met vriendelijke groeten ... Dorien. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Dorien, ik heb je een berichtje gestuurd!

gr.

Rohit

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes