op 01-05-2017 10:30 AM
Hallo,
Ik heb op 12 januari 2015 een Samsung Galaxy Note 4 gekocht. Nooit laten vallen, geen reperaties aan gedaan en het toestel was na 2 jaar nog steeds heel snel.
Helaas is vorige week het toestel ineens gecrasht (of zoiets). Ik had het toestel een dag niet gebruikt en toen ik het wilde gebruiken zag ik dat het uit was. Hij ging niet meer aan dus ik deed hem in de oplader. ik kreeg dit te zien:
Could not do normal boot
ddi : mmc_read failed
ODIN MODE (HIGH SPEED)
Product Name: SM-N910F
Current binary: Samsung Offical
SYSTEM STATUS: Custom
REACTIVATION LOCK: OFF
KNOX WARRANTY VOID: 0x0
QUALCOMM SECUREBOOT: ENABLE (CSB)
AP SWREV: S1, T1, R1, A1, P1
SECURE DOWNLOAD: ENABLE
UDC START
DOWNLOADING.... DO NOT TURN OF TARGET.
Dit stond er ongeveer 4 uur en toen heb ik toch maar de batterij eruit gehaald. Helaas hielp dit niets. De telefoon deed daarna helemaal niks meer, maar als ik er een dag niet aan kom en dan weer in de oplader doe, krijg ik precies dezelfde melding. Ik heb op internet gezocht en heb geprobeerd om Samsung KIES te gebruiken, maar mijn computer vindt de telefoon niet eens (ook niet na het installeren van de stuurprogramma's). Ik heb van alles geinstalleerd op mijn computer (ODIN, Firmware, img bestanden) om de telefoon aan de praat te krijgen, maar het is voor mij allemaal een beetje te ingewikkeld. Ik heb de telefoon toen naar een telefoonwinkel gebracht in de hoop dat zij het wel konden fixen en zij zeiden na 5 dagen (ik heb ze zelf gebeld omdat ik maar niks hoorde) dat de telefoon helaas overleden is. Ze konden niet precies vertellen wat er mis mee was.
Vanmorgen deed ik de telefoon in de oplader en kreeg ik dit:
ODIN: flash read failure
ERROR: there is no pit binary
Heeft iemand dit probleem ook gehad? en is dit op te lossen en zo ja, hoe?
Ik heb op internet gezocht en het zo ook de EMMC (ofzoiets) kunnen zijn. Is dat ook te repareren?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 26-07-2017 10:10 PM
Ik heb EXACT hetzelfde. helaas.
Heb je het weten op te lossen ?
op 26-07-2017 10:15 PM
op 26-07-2017 10:20 PM
op 14-11-2017 03:43 PM
Heb ongeveer hetzefde, moederbord kapot na 2 jaar en bijna 4 maanden.
Die toestellen van Samsung zijn erop gemaakt om juist buiten garantie stuk te gaan volgens mij.
Samsung komt nergens tussen, is een spijtige zaak zeggen ze.
€339,00 kosten voor een toestel van een €600,00.
Voor mij nooit meer een Samsung.
Grtn, Paul
op 24-04-2018 10:23 PM
Beste Rohin. Ik heb je gesprek met mnouck gelezen want ik heb toevallig het zelfde probleem. Uit je tegenreactie begrijp ik dat U in/rond Eindhoven woont en dat U zeer op de hoogte bent aangaande dit probleem . Is Uw aanbod nog geldig dat ik misschien bij U kan langskomen met mijn Note 4 op een nader te overeenkomen datum/tijdstip ? Met vriendelijke groeten ... Dorien.
op 01-05-2018 11:54 AM