Mooie line-up heeft Samsung gecreëerd!
Ik kan niet anders zeggen, dan dat ik zeer tevreden ben met mijn Samsung Galaxy S22 Ultra. Via inruil (van mijn Samsung Galaxy S21 Ultra en via de Samsung website) verkregen voor een waanzinnige prijs!
Toestel werkt prima, snel en soepel. De opties zijn ongekend, de camera's zeer goed en met 512GB heb ik voorlopig meer dan voldoende opslagcapaciteit! De 'Green' uitvoering bevalt mij ook erg goed.
Het scherm is echt waanzinnig, nu al van meerdere mensen in mijn omgeving gehoord, dat het scherm echt van een andere planeet is
😁Qua spel-ervaring, tja, ik speel wat casual-spelletjes, niets schokkends en die werken simpelweg goed (Oddmar, Mars:Mars, Leo's Fortune, Subway Surfers, Sky Dancer).
De enige die 'moeilijk' draait is eigenlijk altijd weer: Alto's Odyssey (en daarvoor Alto's Adventure) Maar treur niet, Alto's Odyssey draaide zelfs niet lekker op mijn iPhone 13 Pro Max! Alto's vindt ik ontzettend leuk, maar het draait simpelweg niet soepel!
Ook niet op de Samsung Galaxy S21 Ultra of de Samsung Galaxy S20 Ultra.
Dit ligt in mijn ogen meer aan de spelmaker dan aan Samsung, omdat het op de iPhone 13 Pro Max ook niet soepel loopt!
Ik ben zelfs zo tevreden met Samsung dat ik mijn iPhone 13 Pro Max heb geruild voor een nieuwe Samsung Galaxy Fold3 256GB voor mijn vrouw!
Wat een waanzinnig toestel is dat zeg. Het is echt wel de crème de la crème van Samsung momenteel. In eerste instantie denk je hij is wel dik en zwaar (zwaar is wel lekker voor een smartphone) maar als je hem eenmaal openklapt dan is het echt waanzinnig! Het scherm is echt mooi en vooral groot, het toestel werkt echt super soepel en de camera's zijn ook zeer goed te noemen!
Dus al met al super tevreden (allebei) met Samsung, hoewel ik verwacht dat de S22 Ultra nog her en der bijgeschaafd dient te worden qua software, wat ik eigenlijk ook wel incalculeerde van te voren!
Even voor de duidelijkheid:
Apple's iOS 15 kwam 20 september op de markt;
iOS 15.0.1 op 1 oktober;
iOS 15.0.2 op 11 oktober;
iOS 15.1 op 25 oktober en stuk voor stuk bug-fix releases! dus dit ging ook niet zonder slag of stoot!
Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro