op 04-05-2018 11:22 AM
Hooi allen!
2 weken geleden ben ik er tot mijn schrik achter gekomen dat mijn scherm en achterkant aan de volume knop kant bol zijn gaan staan. Ik haalde de telefoon weer eens uit het beschermhoesje en zag het opeens.
Ik heb de telefoon nu ongeveer 1 jaar en 3 maanden en nog nooit problemen mee gehad. Moet ik nu bang zijn dat mijn batterij ontploft? Kan ik dit laten repareren? Of kan ik beter een nieuwe halen?
Valt een bolle batterij onder de garantie? Aangezien samung 2 jaar garantie meegeeft.
Mijn telefoon doet het nu alleen nog maar als hij aan de oplader zit en bij zware apps zoals snapchat of zelfs bij een foto maken met de normale camera valt hij uit... Hij geeft 100% aan als hij uitvalt en 15% (bijv.) als ik hem opnieuw opstart.
Vervelend dit.... hopelijk kan iemand mij helpen,
bedankt alvast!
x
op 04-05-2018 11:27 AM
op 04-05-2018 11:57 AM
@kevinW @Rohit
Maar valt het ook binnen de garantie?
Als ik hem voor reparatie opstuur, zou dan alleen de batterij moeten worden vervangen of ook de back cover en scherm?
Dat staat nu allemaal bol en ik weet niet of dat ook allemaal vanzelf goed komt... Als ik alles moet laten repararen wordt nog een flink kostenplaatje ook!
Bedankt dat jullie meedenken!!
op 04-05-2018 12:04 PM
op 04-05-2018 12:09 PM
Hooi Rohit,
Nee zeker niet. Hoe regel je de garantie? of gaat dit vanzelf?
In hoeverre wordt het door Samsung zelf betaald?
op 04-05-2018 12:12 PM