Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy a 32 5g google problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 02-05-2023 10:07 AM)
299 Weergaven
Dreegie
Student
Opties

Sinds kort heb ik het probleem dat mijn Google het niet meer doet en dat het steeds zegt dat ik me in moet loggen maar ik ben wel ingelogd. Ik kan niet meer bij mijn app store, youtube, gmail en google de rest heb ik niet uitgetest dit gebruik ik niet. En mijn telefoon start ook elke keer op. Eerst loopt die vast en dan start het opnieuw op en als die opgestart is en ik moet mijn code invullen op binnen te kopen dan loopt het weer bast en start het weer opnieuw op. 

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Dreegie, goedemiddag.


Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder up-2-date? Heb je de tip van @Rohit nog geprobeerd? Houd je ons op de hoogte?

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Dreegie
Student
Opties

Hallo, nee nog niet geprobeerd heb intussen een andere telefoon erbij gekocht omdat ik bij bepaalde apps inlogcodes moet krijgen in de gmail. Als die allemaal is ingesteld dan ga ik het naar fabrieksinstellingen doen, want kan er niet veel meer mee het start zicht elke keer opnieuw op en dan kan ik mijn inlogcode nog niet invullen of het start alweer op, ik wacht nog even tot de andere tel voor elkaar is, maar ik laat het nog weten.