Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung agenda helemaal leeg.

(Onderwerp aangemaakt op: 09-06-2018 04:00 PM)
9351 Weergaven
Denisaw
First Poster
Opties

Vanochtend werd ik wakker en kwam ik tot de conclusie dat mijn s planner van samsung op mijn telefoon helemaal leeg is. Al mijn afspraken zijn verdwenen maar ook alle feestdagen zijn niet meef te zien.

Wanneer ik in het agendabeheer kijk. Zie ik dat alle agenda's gewoon aanstaan! Ook geeft deze aan dat mijn samsung account nog verbonden is.

Hoe kan dit opeens gebeuren? En hoe krijg ik mijn items weer terug? 😊

Ik heb een galaxy s7 edgeIMG-20180609-WA0061.jpg

IMG-20180609-WA0065.jpg

0 Likes
13 Antwoorden
Charliecj
First Poster
Opties

Hoi Kevin, 

Hopelijk kan jij mij ook helpen. Sinds gisteren is mijn agenda ook helemaal leeg. Ik vermoed dat het is gebeurd nadat ik een nieuw emailadres heb toegevoegd aan mijn gmail app. Daarna is alles verdwenen. Ik heb mijn telefoon aan en uit gezet, en ik heb bij Agenda's Beheren alle agendas aan en uit gezet en niks werkt. Heb jij enige idee? Alvast veel dank!!

0 Likes
Members_dGtKMGH
First Poster
Opties

Hoi Kevin (of inmiddels iemand anders),

Ik heb precies hetzelfde probleem als Charlie. Sinds ik een gmail account heb aangemaakt, is mijn hele agenda leeg. Ik heb ook van alles geprobeerd, niks lukte om het terug te halen. Kan ik hierbij geholpen worden?
Ik hoor graag van je.

Alvast bedankt!

0 Likes
Members_dGtKMGH
First Poster
Opties

Mijn agenda is leeg nadat ik een gmail account heb aangemaakt. Hoe kan ik mijn agenda terug krijgen met belangrijke afspraken die ik nodig heb.
Hoop dat je me hier uit kan helpen.

Alvast bedankt!

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Members_dGtKMGH, is de juiste agenda 'actief' in de app? Je kunt dit nagaan via de instellingen van de app, kijk even bij 'Agenda's beheren' (Agenda app > drie puntjes > Tandwieltje > Agenda's beheren).

Groeten, 

Joey

rsz-846676
0 Likes