op ‎09-06-2018 04:00 PM
Vanochtend werd ik wakker en kwam ik tot de conclusie dat mijn s planner van samsung op mijn telefoon helemaal leeg is. Al mijn afspraken zijn verdwenen maar ook alle feestdagen zijn niet meef te zien.
Wanneer ik in het agendabeheer kijk. Zie ik dat alle agenda's gewoon aanstaan! Ook geeft deze aan dat mijn samsung account nog verbonden is.
Hoe kan dit opeens gebeuren? En hoe krijg ik mijn items weer terug? 😊
Ik heb een galaxy s7 edge
op ‎09-06-2018 04:57 PM
Hoi Denisaw,
Een lege agenda kan soms best lekker zijn, maar natuurlijk alleen als het de bedoeling is! 😜 Kan het soms zo zijn dat je afspraken in een GMail account stonden? Feestdagen per land is namelijk een functie van Google, dus waarschijnlijk heeft er een Google-account opgestaan waar ook al je afspraken in stonden.
op ‎09-06-2018 06:34 PM
Hoi Kevin,
Dat klopt inderdaad. Mijn agenda staat inderdaad aangemeld bij een gmail account. Dit account staat ook nog aangemeld binnen de agenda.
op ‎09-06-2018 06:41 PM
op ‎09-06-2018 06:49 PM
Als ik dit doe krijg ik het volgende te zien.
Er staat al wel een blauw bolletje bij google.
Zodra ik mij probeer aan te melding krijg ik de volgende melding:
op ‎09-06-2018 06:58 PM
op ‎09-06-2018 07:35 PM
Bedankt voor je snelle reacties.
In het google account zat inderdaad iets van een synchronisatiefout.
Het account uitloggen. Toestel opnieuw opstarten en weer inloggen werkte inderdaad deels. Mijn agenda items zijn terug tot afgelopen maand. Alle items van deze en aankomende maand zijn helaas nog weg.
op ‎16-11-2018 05:31 PM
Help! mijn agenda is ook helemaal leeg, googel aangemeld, hotmail aangemeld en gmail aangemeld.
Back up geeft aan geen gegevens te hebben van mijn agena, synchoniseerd, alle accounts aan en weer uit gezet, telefoon uit en aan gezet, niets helpt.
De afspraken uit het verleden zijn erg belangrijk voor mij en zou daarom graag hulp krijgen om deze weer terug te krijgen.
Groet Marina
op ‎16-11-2018 05:37 PM
Jeeh!!! gevonden in mijn hotmailaccount!! Hiermee opgelost
op ‎16-11-2018 05:47 PM