Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A50 is uitgevallen en gaat niet aan.

(Onderwerp aangemaakt op: 05-06-2019 12:34 PM)
20806 Weergaven
Anthona50
First Poster
Opties

Gisteren avond heb ik mijn telefoon aan de oplader gelegd en vanmorgen was deze ineens uit. De telefoon ging in geen mogelijkheid aan. En als ik de oplader aansloot voelde de telefoon warm aan maar hij ging niet aan. Na gezocht te hebben op internet vond ik ergens dat als ik de volume up, volume down en de vergrendelknop tegelijk zou indrukken dit kon helpen. Dus ja hij doet het weer. Maar hoe kan het dat de telefoon vanzelf uitvalt en niet meer aan gaat. Ook handig als je de telefoon als wekker gebruikt. Ik gebruik de orginele oplader. En heb de telefoon vandaag vijf dagen.

0 Likes
13 Antwoorden
Yannique
First Poster
Opties
Hi,

Thanks voor de snelle reactie, maar met smart switch kun je toch alleen maar naar andere apparaten verzenden?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Nee hoor, het is ook een desktop applicatie! Hier kun je mee updaten en een back-up maken/herstellen.

rsz-846676
Joop44
First Poster
Opties
Zo even ook gehad, .
75 % opgeladen.
20 mij geleden nog gebruikt.
Plotseling helemaal dood.
Na deze rit volume down en startknop ingedrukt.
Weer opgestart.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Joop44,

 

Controleer eens of jou toestel up-to-date is. Mocht het vaker voorkomen, dan is het aan te raden om bijvoorbeeld eens een reset uit te voeren.

 

Helpt dat ook niet, dan kun je het beste gebruik maken van onze Ophaalservice of met het toestel langs een servicepunt van ons gaan: https://bit.ly/3eNVdye

rsz-846676
0 Likes