op 05-12-2016 11:45 AM
Als ik mijn mobiel aandoe dan krijg ik de optie's om verschillende schermen te maken met apps en widgets. Op mijn s4 kon ik deze door scrollen eindeloos naar rechts of naar links Kan dat op de s7 niet?
In mijn s planner kon ik aangeven of ik iets soeciaals head en daar een kleur aan verbinden? In de S7 kan dat niet meer??
05-12-2016 01:00 PM - bewerkt 05-12-2016 01:02 PM
Hey Wilco,
Eindeloos scrollen is inderdaad sinds de S6 helaas niet langer mogelijk.
Met een kleur verbinden in je S Planner, bedoel je dan de kleur van de markering aanpassen? Dat is nog altijd mogelijk. Of bedoel je een symbool toevoegen waarmee je ook bijvoorbeeld de achtergrondkleur van het hele vakje in de S Planner kon aanpassen? Dat laatste is helaas niet meer mogelijk, ik mis dat zelf ook nog steeds.
Bij het aanmaken van een nieuwe of bewerken van een bestaande gebeurtenis staat er naast 'Titel' een paletje. Als je hier op drukt, kun je nog wel een kleur voor de gebeurtenis selecteren.
op 05-12-2016 05:02 PM
05-12-2016 05:16 PM - bewerkt 05-12-2016 05:23 PM
Hoi Wilzep, alleen de vraagsteller kan een antwoord markeren om zo te laten zien dat een oplossing heeft geholpen. Dan komt die post boven aan de pagina te staan en andere mensen met hetzelfde probleem kunnen zo het antwoord direct zien.
Het is afhankelijk van je netwerkprovider of er 4G of LTE staat. LTE is de technologie die 4G mogelijk maakt en de termen worden vaak door elkaar gebruikt. In beide gevallen heb je snel internet.
op 05-12-2016 07:31 PM
Dit kan gewoon nog hoor!
Wat betreft de apps, klik eerst op bewerken en vervolgens kan je je apps overal heen slepen.
De agenda kleur kan je nog steeds aanpassen:
Als je een agendapunt aanmaakt zie je dat hij zoals hij nu staat, staat op mijn agenda's. Je moet hem op je gmail account zetten, vervolgens verschijnt er dan naast de titel een kleurenpallet waar je de kleur kunt aanpassen.
Laat je weten of het is gelukt?
op 07-12-2016 03:38 PM
Hallo SamsungJohn
Je kan alleen de tekst in kleur veranderen daarmee, maar niet meer de gehele achter grond helaas.
Heb nog wel een andere vraag:
Als ik een tekst wil typen en wil afsluiten met meerdere bijv. vraagtekens dan kon ik kiezen voor . vasthouden In het scherm wat zich opende kon ik in de s4 dan meerdere keren op dit ? drukken en kreeg er dan ook mee. Echter sluit het scherm nu gelijk! en moet ik voor een 2de ? wederom de punt indrukken. Kan ik dat ergens instellen??
op 07-12-2016 03:47 PM
Wat wel kan is,
Druk op SYM (linksonderin).
Daar kun je al deze tekens zo vaak aanklikken als je wilt. Vervolgens kun je weer terug door op ABC te klikken.
op 07-12-2016 03:50 PM
Klopt dit had ik ook al gevonden! Maar is dus niet meer op deze manier te doen Jammer!!
op 07-12-2016 04:21 PM
Hoi wilzep,
Welkom op de Samsung Community!
Je kunt een bericht als antwoord markeren rechtsonder een bepaald bericht, zie je het staan?
Stel jezelf ook even voor in het Grote Voorsteltopic 😉