op 24-12-2017 01:53 PM
L.s,
Ongeveer een jaar geleden heb ik een Samsung Galaxy S7 Edge gekocht. Helemaal blij mee. Na enige tijd zat er in het hoekje een zwart vlekje in het beeldscherm. Nu wordt deze vlek groter en komen nu ook op ander plekken zwarte punten.
Het lijkt net of de pixels het niet meer doen. Deze 'dode' punten zijn niet gebonden aan een achtergrond foto of app. Het is er gewoon altijd. Wat is dit? En nog belangrijker, hoe kan dit opgelost worden?
op 25-12-2017 08:16 PM
Hoi paardengek,
Dat klinkt als een defect in het beeldscherm. 😞 Dit zou gerepareerd moeten worden. Zie ook: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa....
op 17-05-2018 12:40 PM
Goedendag,
De Samsung Galaxy S7 Edge van mijn vrouw heeft het zelfde soort probleem. Strepen over het beeld en in de linker bovenhoek een zwart vlekje. Vanmorgen ben ik bij een Samsung reparatie centrum geweest in Vleuten. De man wist direct te vertellen dat het toestel is gevallen en dat het dus geen garantie is! Toestel gevallen? Er zit geen enkel beschadiging op het scherm of het omhulsel! Hoe zo kun je er dan direct vanuit gaan dat het apparaat is gevallen!
De galaxy kan de vuilnisbak in want ik laat dat ding echt niet repareren voor €234,00. Dan koop ik liever een nieuwe HTC voor mijn vrouw. Geen Samsung meer hier in huis.
op 17-05-2018 12:46 PM
Hi HStrijker, dat klinkt inderdaad rottig .. Ik kan het niet zo bepalen, dus dat maakt het lastig. De beste optie zou zijn om het toestel op te sturen naar ons reparatiecentrum, maar indien zij schade constateren zal het buiten garantie vallen.
op 17-05-2018 01:37 PM
Hallo Nick,
Bedankt voor je snelle reactie, maar opsturen trap ik niet in.
Zo heel erg onafhankelijk zijn jullie denk ik niet, dus heb ik daar weinig vertrouwen in.
Daar komt nog bij dat als Samsung de phone niet onder garantie repareert, ik ook nog een keer € 24,95 moet betalen voor het terugsturen.
Ik zie trouwens dat ik een tikfout heb gemaakt voor wat betreft de prijs van het repareren van het scherm.
Het is €314,00 in plaats van €234,00. Voor onder de €200,00 heb je een nieuw scherm, het is een half uur tot drie kwartier werk om een nieuw scherm te plaatsen, dus wordt er dik verdiend aan een scherm wat overgevoelig voor storing. Zo kan ik ook wel geld verdienen.
Gelukkig geef ik mijn klanten betere en goedkope service.
M'n Samsung Tablet Galaxy Tab 2 10.1 is drie weken geleden de deur uit gegaan.
Nu alleen de Tv's nog vervangen voor LG. (Betere beeldkwalitiet en service)
op 18-05-2018 08:41 AM
Jammer dat je er zo over denkt. Ik kan natuurlijk geen conclusie over het issue en de schade trekken zo op afstand, dus wat het servicepunt aangeeft is vanuit hun kant bepalend. Bovenstaand is optie 2, maar indien zij (ook) schade constateren klopt wat jij aangeeft.