Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Overige Smartphones
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
Ik heb net de update gedaan naar Android 7.1.1 met mijn Galaxy j5. Nu flits de flitser van mijn camera telkens als ik een melding krijg. Ik wil dit... Bekijk bericht
Beste allen,
Sinds een paar weken werkt het snel laden bij mij niet. Andere kabels en kop wil wel, ligt volgens mij echt aan de originele... Bekijk bericht
Mijn Galaxy S6 schakelt niet meer automatisch over naar wifinetwerken. Hij staat nu standaard op 4g. Als ik de wifi handmatig aan en uit zet... Bekijk bericht
L.s,
Ongeveer een jaar geleden heb ik een Samsung Galaxy S7 Edge gekocht. Helemaal blij mee. Na enige tijd zat er in het hoekje een zwart... Bekijk bericht
Wie kan verder helpen? Sinds een tijdje is het onmogelijk om de geinstalleerde apps op mijn S5 te updaten. Er blijft staan: 'download in... Bekijk bericht
Ik heb sinds vanochtend een vreemd symbool/icoontje bovenin mijn statusbalk staan. Weet iemand wat dit icoontje betekent en hoe ik deze kan... Bekijk bericht
Beste mensen, ik heb sinds vandaag een s8+. Hoewel deze tot nu toe erg goed bevalt, is mij iets raars opgevallen mbt de notificatie LED. Als ik... Bekijk bericht
Beste mensen,Sinds de meest recente software update voor mijn Samsung Galaxy S7 en die van mijn man de Samsung Galaxy S6, willen onze beider... Bekijk bericht
Afgelopen week gestart met mijn Bixby maar hij blijft draaien en luisteren als ik al uitgesproken ben. Ok in een stukje omgeving. Wat doe ik... Bekijk bericht
Ik ben nu gerust gesteld dat samsung de s7 gewoon in 2018 blijft onder steunen en updates blijft geven misschien is het goed om dit even te... Bekijk bericht
Hey!
Ik heb een samsung A3 2017. Always on display is ingeschakeld. Ik krijg echter geen meldingen. Op mijn vorige gsm kreeg ik meldingen bij sms... Bekijk bericht
Klopt het dat samsung per maart 2018 de updates voor de s7 niet meer ondetsteund
En ook voor de andtoid voor s7
en dat de s7 geen nieuwe... Bekijk bericht
Goedemorgen, gisteren heeft mijn telefoon een systeemupdate gehad, en vanaf die tijd staat mijn klok een uur vooruit, dit is heel irritant, weet... Bekijk bericht