Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm kapot (zwart beeld) A50: foto's en bestanden overzetten

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2021 11:34 AM)
12260 Weergaven
Milanovicc
First Poster
Opties

Beste, 

Sinds vorige week is mijn Samsung Galaxy A50 kapot gegaan (zwart beeld). Vrijwel al mijn bestanden waren gelukkig opgeslagen middels Samsung Cloud. Zodoende kon ik veel gegevens herstellen op mijn nieuwe A20e. Echter.. er ontbreken wat foto's en notities die waarschijnlijk op de telefoon zelf stonden en niet door Samsung Cloud werden opgeslagen. Hoe krijg ik deze terug?

Aansluiten op de PC werkt wel maar ik kan, door het kapotte scherm, geen toestemming geven om bestanden te delen met de PC. Heeft iemand nog een oplossing?

Ik hoor het graag!

 

Milanovicc

0 Likes
7 Antwoorden
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

Is het de schermvergrendeling welke er voor zorgt dat dit niet kan? Deze kan je namelijk opheffen doormiddel van je samsung account en find my phone : https://findmymobile.samsung.com/

 

0 Likes
Milanovicc
First Poster
Opties

Dit heb ik al geprobeerd, de telefoon is ontgrendeld middels find my mobile. Ik kan alleen de plek voor het accepteren van de usb aansluiting op de pc niet vinden en uiteraard niet zien.

0 Likes
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties
reageert het scherm nog wel? voel je de trilling zeg maar? anders maak ik een screenshot voor je met waar het accepteren ongeveer zit.
0 Likes
Milanovicc
First Poster
Opties

Als je dat zou willen doen, heel graag! Ik voel de trilling nog wel ja

0 Likes
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties
hopelijk helpt dit je.

Milanovicc
First Poster
Opties

Thanks voor je foto's en moeite. Welk  beeld krijg jij te zien zodra je de usb aansluit op de pc?

0 Likes
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik krijg dan de onderste van deze foto's. Wel pas na het naar beneden vegen van de notificatiebalk. 

De foto's kun je lezen van onder naar boven. 

0 Likes