Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ringtone, eigen muziek, start bij harder volume

(Onderwerp aangemaakt op: 21-08-2019 02:56 PM)
442 Weergaven
hans1963
First Poster
Opties

Ik heb nu een Galaxy A50. Bij mijn vorige toestel Galaxy A5 had ik een muzieknummer gedownload en deze als ringtone ingesteld. Deze kon ik zo instellen, dat de ringtone automatisch bij het hardere volume begon. Ik weet niet hoe ik dit in de A50 kan instellen. Mijn favoeriete nummer (Bryan Adams, Everything I do ...) begin heel zachtjes, dus ik mis nu veel telefoontjes. Kan iemand mij helpen?

0 Likes
3 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @hans1963,

Als je het volume van de beltoon van tevoren op maximaal instelt, werkt het dan wel voor jou?

rsz-846676
0 Likes
hans1963
First Poster
Opties

Beste Bruce,

Helaas dat werkt niet. Ik heb met moeite een (tussen)oplossing. Bij de muziek kan ik een markering aanbrengen bij de harde passage. Als ik deze ringtome dan selecteer bij mijn contacten, dan lukt het. Volgens mij moet er nog een simpelere oplossing zijn (nl. dat Samsung software zelf de harde passage opzoekt, maar die kan ik (nog) niet vinden. Bedankt voor het meedenken!

Hans

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik kan eventueel een meekijkafspraak voor je inplannen, dan loopt een collega van mij op afstand de instellingen met je na. Als dit je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt. We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 het laatste tijdvak is van 6-9.

Let me know!

rsz-846676
0 Likes