Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

1 kant van AKG oortjes plotseling defect

(Onderwerp aangemaakt op: 23-09-2018 12:06 PM)
3659 Weergaven
XemVDijk
First Poster
Opties

Gisteravond merkte ik plotseling dat mijn rechteroortje van de AKG oortjes die ik bij mijn Galaxy S8 kreeg heel zacht klonk en amper geluid produceerde. De pauzeer knop, microfoon en volume harder/zachter werken wel normaal. Het linker oortje werkt ook volkomen normaal. Ik heb deze telefoon in juni 2018 gekocht en heb tot nu toe geen problemen gehad. Ik deed ook niks bijzonders, ik zat op een stoel naar muziek te luisteren en opeens werd het rechter oor een stuk zachter. Heeft iemand hier een oplossing voor?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
6 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Pletman
First Poster
Opties

Ik had gelezen dat er hard in blazen en zuigen (goed met lippen er om heen) zou helpen. Voor mij heeft het geholpen met zowel AKG als Sennheiser oortjes!

0 Likes
Frank2504
First Poster
Opties
Mijn oordopjes hebben hetzelfde probleem, heb jij het uiteindelijk kunnen oplossen? Zo ja hoe heb je dat gedaan?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Frank2504, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het typenummer van jouw telefoon? En sinds wanneer ervaar je dit? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Frank2504
First Poster
Opties

Ik heb de Galaxy S21 5G serienummer: . Ik ervaar dit probleem sinds vorig jaar oktober. 

Gr Frank

Edit: Serienummer verwijderd.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Frank2504, goedemorgen.

Dankjewel voor je terugkoppeling. Gaat het om de oortjes die zijn meegeleverd? Ook op de oortjes heb je 2 jaar fabrieksgarantie, stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes