Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Regional Lock

(Onderwerp aangemaakt op: 27-03-2018 03:33 PM)
2510 Weergaven
Michel48
Journeyman
Opties

Hoe kan ik op mijn S8 zien of de Regional Lock opgeheven? Ik heb gelezen dat je 5 min. moet bellen (of gebeld worden?) en dat die unlock dan automatisch gaat. Maar hoe kan ik dat verifiëren?

0 Likes
31 Antwoorden
koendeco
First Poster
Opties

Ik heb een Samsung S8+ via Ebay in Duitsland gekocht.

Alles werkt prima.

Nu ga ik binnen enkele maanden naar USA, ik verneem dat er een regio lock op mijn smartphone zit.

Die zou kunnen opgelost worden met een unlock code.

Waar kan ik die verkrijgen?

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @koendeco,

Omdat je het toestel in Duitsland hebt gehaald, zul je deze code bij de klantenservice van Samsung Duitsland kunnen opvragen. Je kunt ook 5 minuten aaneengesloten bellen met een Europese sim als het haast heeft, zoals ook is aangegeven op de doos van je toestel.

kevin-sig
0 Likes
koendeco
First Poster
Opties

Dank voor Uw antwoord.

Mijn duits is niet zo goed om daar een unlock code aan te vragen.

Kan het via samsung België of Nederland?

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Naar mijn weten moet het echt via het land van aanschaf, maar je kunt het natuurlijk proberen bij Samsung België/Nederland. En anders heb je ook bij Samsung Duitsland altijd mensen die Engels spreken, dus wellicht met wat hulp van Google Translate zal het moeten lukken.

kevin-sig
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @koendeco, zo te zien heb je alle nodige informatie van @KevinW gekregen! Als jouw toestel in Duitsland is aangeschaft, dan zal een eventuele unlockcode echt via hen aangevraagd moeten worden. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Oplossing
Michel48
Journeyman
Opties

Ik heb (nog in Nederland) 10 minuten aaneengesloten gebeld naar iemand anders. Overigens zonder veel te zeggen. Na dat telefoontje heb ik mijn Nederlandse SIM verwisseld voor  de buitenlandse. En toen werd die buitenlandse wel geaccepteerd. En hij deed het ook in het buitenland. Dus inderdaad: eerst in Nederland 10 min aaneengesloten belcontact maken met iemand. Daarna is de lock eraf.

Ik heb dus geen gebruik gemaakt van Samsung (met unlock code).

koendeco
First Poster
Opties
Ik heb gebeld naar Samsung België en daar verzekert men mij dat na het dagelijkse gebruik hier in België het toestel in USA zou moeten werken (met een daar aangeschafte SIM kaart).
Met dank voor jullie opvolging.
0 Likes
Hlalia
Apprentice
Opties

Reageren ze Überhaupt wel op de aanvraag voor een lockcode? Via messenger alle info gestuurd en geen reactie via twitter geen reactie. Spijt van m’n aankoop, nooit zoveel gedoe met m’n iPhone. 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Momenteel zou Messenger aardig vlot moeten verlopen, heb je nog steeds niets ontvangen qua reactie?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Hlalia
Apprentice
Opties

Nee, geen reactie. Gisteren middag alle gevraagde info toegezonden en geen reactie. Ik heb echt zsm de code nodig om het toestel te kunnen gebruiken. 

0 Likes