Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

opladen Galaxy J5 extreem traag / stopt na laatste software update

(Onderwerp aangemaakt op: 05-10-2017 12:45 PM)
2664 Weergaven
JWVK
Apprentice
Opties

Na de laatste software update van 19 juli (android 6.0.1) laadt mijn Galaxy J5 niet meer snel op.

Het duurt extreem lang en het stopt rond de 70%.

Daarvoor laadde de telefoon zeer snel op; het heeft niets te maken met batterij of stekkers.

Heel veel mensen hebben hier last van!

Ik wil weten of Samsung een nieuwe update heeft die dit oplost.

0 Likes
8 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @JWVK,

welkom op de Community!

Heb je dit probleem ook met een andere lader?

rsz-846676
0 Likes
JWVK
Apprentice
Opties

Ik heb 5 verschillende opladers gebruikt, waaronder de officiele Samsung oplader, en in alle gevallen laadt de telefoon extreem traag op en blijft steken tussen 40-70 %.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je de telefoon al eens gereset? Onder het kopje Hard-reset wordt het toegelicht.

rsz-846676
0 Likes
JWVK
Apprentice
Opties

Ik ga de telefoon zeker niet resetten want dan keer ik terug naar de basisinstellingen waarna de update weer wordt geinstalleerd.

Zoals ik al heb uitgelegd ontstonden de problemen direct na de Samsung update van 1 juli 2017.

Samsung dient een update te verstrekken die dit probleem oplost.

Nick
MegaStar
Opties

Aangezien we er nog niet meer over vernomen hebben kunnen we het niet verbinden aan een software-update. Een reset zet trouwens geen updates terug, dus het toestel blijft op de laatste versie. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
JWVK
Apprentice
Opties

In dat geval is het probleem onoplosbaar.

Op internet is te zien dat heel veel mensen hetzelfde probleem hebben.

Ik begrijp niet dat Samsung dit geen urgentie geeft.

Het duurt te lang.

Totnogtoe was ik altijd een fan van Samsung, maar als dit niet snel wordt opgelost dan koop ik nooit meer een Samsung product.

casperspook
First Poster
Opties
Ik zit met precies hetzelfde geval alleen bij mij komt het niet door een software update maar plotseling.
Een nieuwe batterij erin hielp ook niet inderdaad en extreem traag laden en tot 70% max, je kan er helemaal niets meer mee zo.
Ik was eigenlijk op zoek naar een oplossing maar die is er niet dan?
Moeten wij nu maar gewoon een nieuw toestel kopen ofzo? Ik vind dit wel erg kort door de bocht.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Casper. Geen oplossing willen we absoluut niet zeggen. Als je alles hebt getest zouden we naar een reparatie kunnen kijken. Voor een reparatie is het wel belangrijk of je nog garantie hebt (2 jaar en geen schade). 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes