Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Radio luisteren met app

(Onderwerp aangemaakt op: 22-06-2017 06:26 PM)
40050 Weergaven
six
Journeyman
Opties

Ik luister via een app naar de radio. Waarom is het dan zo dat na een bepaalde tijd de muziek stopt! Is dat een instelling.

Het gaat om de Joyradio app.

Bvd Six

0 Likes
Spring naar oplossing
Oplossing
six
Journeyman
Opties

Nieuwe installatie hwb im al gedaan. Is precies hetzelfde euvek. Ligt gewoon aan de app.

Thanks voor de reacties 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Verder is er ook in de instellingen van de app zelf geen bepaalde stoptijd die je kunt instellen? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
six
Journeyman
Opties

er zyn wel instellingen maar wat jy noemt kan ik niet terug vinden.

Heb een bericht gestuurd naar de maker van de app. Misschien kan diegene mij er mee helpen.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@six, laten we hopen dat je antwoord krijgt van de app-ontwikkelaar en dit ook meer duidelijkheid biedt.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
wil02
First Poster
Opties
Ik heb het zelfde probleem met twee apps? snap er niks van juke en stingray geen idee waar het aan lig
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @wil02, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community.

Omdat het om apps van een 3e partij gaat, kun je hiervoor het beste contact opnemen met de app ontwikkelaar.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Herm738
First Poster
Opties
mijn a6 stopt altijd na ongeveer4min.of hij radio of mp3 afspeeld hoe kan dat? met bv.radio rijnmond
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Herm738,

Welkom op de Community!

Om welk toestel gaat het precies? En staat de app waarmee je radio luistert toevallig in de sluimerstand? Dan kun je proberen om hem daaruit te verwijderen.

Helpt dit niet, probeer dan om de app opnieuw te installeren 👍

rsz-846676
carloMeijering
First Poster
Opties
Mijn s23 stopt na 10 minuten met streamen via radioapp. Pinguinradio pm precies te zijn. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de app niet stopt
0 Likes
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @carloMeijering, goedemiddag! 

Heb je dit probleem al vanaf het begin, of heeft de app eerder wel goed gewerkt? Probeer de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Laat even weten of dit lukt. 

Groeten, 

Tessa