Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Product registreren

(Onderwerp aangemaakt op: 06-05-2017 12:37 PM)
23527 Weergaven
Christa
Apprentice
Opties

Ik wil graag mijn Samsung Galaxy a3 registreren op de website,maar ik kan het niet vinden waar het staat.

Spring naar oplossing
56 Antwoorden
MennoM
Journeyman
Opties

Als ik ingelogd ben en mij daarna mijn product wil registreren moet ik mij dus op een gegeven moment weer aanmelden. Dan komt die witte pagina of die draaiende bolletjes. Verlaat ik die pagina, dan ben ik nog steeds ingelogd. Ik word er dus niet uitgegooid.

0 Likes
willy1959
First Poster
Opties

zelfde probleem hier. Televisie gekocht met cashback, en kan deze niet registreren. ik wordt niet naar de pagina voor effectieve registratie gebracht (heb niet het probleem met inloggen, want dit is duidelijk wel gebeurd). Ik krijg enkel dit scherm:samsung.jpg

0 Likes
MennoM
Journeyman
Opties

Heb zelf inmiddels de moed opgegeven. Krijg ook geen reakties meer van Samsung. Ze komen er blijkbaar zelf ook niet uit en laten het maar zo ........... Niet erg vriendelijk van zo'n communicatiebedrijf..... Moet toch niet al te moeilijk zijn. Ik heb ze allle stappen doorgegeven waar het vastloopt. Zet daar even een half uurtje iemand op en moet opgelost kunnen zijn. Maar nee. Droevig. Dan maar niet gerigistreerd. Zij hebben meer aan registratie dan ik.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@willy1959,

Lukt het wel via deze link? https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=MVNN969FZQT7V

@MennoM, aan welke promotie wil je deelnemen?

rsz-846676
0 Likes
MennoM
Journeyman
Opties

Leek erop dat het ging lukken. Ben verder dan ooit. Maar je moet een aankoopdatum opgeven en dat ding weigert. Je ziet de maand, maar de dagen zijn onzichtbaar. Als ik op een dag klik, zie ik vaag een nummer. Maar kan het niet invoeren. Dus: wederom gestrand............

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Doe je dit via een mobiel apparaat of via een PC of laptop? De website werkt het beste via een PC of laptop namelijk.

rsz-846676
0 Likes
MennoM
Journeyman
Opties

Zoals in eerdere antwoorden aangegeven: via een iMac, laatste update versie 10.14, Safari, Firefox, Google Chrome, alles up to date.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Duidelijk! Kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens? Dan zorg ik ervoor dat je een registratieformulier krijgt, zodat je alsnog kunt deelnemen. 

rsz-846676
0 Likes
Pjotr25
First Poster
Opties

Hallo BruceH, hoe kan ik aan zo'n registratieformulier komen? Ik wil mijn Samsung Watch registreren, maar dit lukt niet via website en Samsung Members.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Wil je dit doen voor een promotie of gewoon het registeren van een product, Pjotr?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes