Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

problemen met kies

(Onderwerp aangemaakt op: 08-05-2017 05:08 PM)
354 Weergaven
edwin48
First Poster
Opties

Help ik kan niet met mijn Gt-I9300 contact maken met kies om mijn backup te doen. wie weet de oplossing.

0 Likes
7 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Edwin,

Als het goed is draait je Galaxy S3 op Android 4.3 en kun je Samsung Smart Switch op je pc installeren om een back-up te maken. Smart Switch is een nieuwe, verbeterde versie van Kies. http://www.samsung.com/nl/support/smartswitch/

Lukt het hiermee wel? Kun je anders aangeven tegen welke problemen je loopt?

kevin-sig
0 Likes
edwin48
First Poster
Opties

denk het niet want ik wil mijn backup van de pc op mijn mobiel plaatsen.

en deze wordt er steeds afgegooid door de pc zodat ik geen contact met kies kan maken om mijn backup op te halen 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Dus je pc verliest steeds de verbinding met je telefoon? Dan zou Smart Switch inderdaad niet veel verschil maken. Kun je het eens via een andere USB-poort proberen en met een andere, bij voorkeur dikke, USB-kabel? Vaak liggen deze verbindingsproblemen namelijk aan de poort of aan de kabel.

kevin-sig
0 Likes
edwin48
First Poster
Opties
al geprobeerd ook met meerdere en verschillende kabels. geen connectie
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Edwin48,

heb je ook verschillende USB poorten geprobeerd? Als je de mogelijkheid hebt om een andere PC/laptop te proberen, is dat ook zeker het proberen waard.

rsz-846676
0 Likes
edwin48
First Poster
Opties

Das leuk op een andere pc porberen maar daar heb ik mijn backup niet op staan.

en die wil ik juist hebben .:manfrustrated:

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hoi Edwin, je kunt eventueel de back-up op een usb-stick zetten of mailen naar jezelf en plaatsen op een andere laptop/pc. Vervolgens kun je testen of 't dan wel lukt. Ik hoor 't graag van je!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes