Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met bellen en gebeld worden samsung a7 2018

(Onderwerp aangemaakt op: 27-03-2019 07:57 AM)
6118 Weergaven
Dbarnhoorn
Apprentice
Opties

Goedemorgen,

Ik heb sinds een week of 3 de samsung a 7 2018 super tevreden maar sinds gister heb ik ineens problemen met bellen en gebeld worden. Ik hoor de persoon die mij belt of die ik bel niet. Gister had ik in het gesprek wel even contact dat we konden praten maar dit duurde maar 1 min daarna kon ik niet meer communiceren. Mensen horen mij wel. Ook gebeurd dat het telefoongesprek ineens beëindigd wordt. 

Graag zou ik een oplossing willen. 

De telefoon is net nieuw. Wel heb ik gister een telefoonupdate gedaan weet niet of dat het probleem kan zijn.

Groetjes,

Dominique 

68 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Heb je toevallig al het toestel opnieuw opgestart? Dit is de eerste hulp bij ongelukken wanneer je vage problematiek hebt.

Is eventueel het signaal van je toestel erg omlaag gegaan? Dit kan een mogelijke oorzaak zijn.
0 Likes
Dbarnhoorn
Apprentice
Opties

Ja dat heb ik al gedaan. Ik weet niet of dat het geval is geweest is denk ook moeilijk te achterhalen. 

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Dus het signaal is ook achteruit gegaan? Het enige wat je dan nog kan doen is een kruistest met een ander toestel, stel dat dit het probleem niet oplost dan zit het bij de provider, als dit het probleem wel oplost zou ik een factory reset uitvoeren op je telefoon.
0 Likes
Dbarnhoorn
Apprentice
Opties

Mijn oude telefoon heeft vol bereik en mijn nieuwe telefoon heeft maar 1 streepje daar ligt waarschijnlijk het probleem maar hoe kan ik dit oplossen?

0 Likes
Happylent
First Poster
Opties

Hier hetzelfde probleem met me a7 na de update van gistermorgen..tot op heden geen oplossing gevonden misschien wachten op een nieuwe update 

0 Likes
Dbarnhoorn
Apprentice
Opties

Nou mogen wel snel met een oplossing komen want dit schiet niet op moet toch kunnen bellen en gebeld worden 🤨

0 Likes
Maryce
First Poster
Opties

Hier hetzelfde probleem. De microfoon doet het niet sinds een up-date gisteren. Opnieuw opgestart, terug gezet naar fabrieksinstelling en microfooncheck gedaan. Niets helpt... Naar mijn idee een foute up-date die snel moet worden opgelost.

0 Likes
Moontjuhh84
Journeyman
Opties

Ook hier twee telefoons na de updates die niet meer kunnen bellen of gebeld worden 

-Of springt in de wacht 

-Of neemt  helemaal niet op

-Of hangt op

-Of hoor even wat

Telefoon helemaal in de fabriek instellingen gezet maar ook daar veranderd niks aan...

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Iedereen hier een A7?
Stars-Moderator-signature-800x200-2