Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen galaxy s8 na update

(Onderwerp aangemaakt op: 22-06-2017 01:21 AM)
6359 Weergaven
Rickengelkamp
First Poster
Opties

Ik heb vandaag een update geinstalleerd voor mijn S8.

Na de update is heel de telefoon practisch onbruikbaar

Batterij VLIEGT leeg binnen 1 a 2 uur en CONSTANT (elke seconde) de melding herhalen "usb connector aangesloten" gevolgt door "usb connector losgekoppeld".

Hierdoor blijft constant het scherm elke seconde aan gaan en weer uit. Het toestel wordt verschrikkelijk heet en valt soms ineens uit.

2 weken geen problemen gehad en na de update werkt het allemaal ineens niet meer. Geen apps geinstalleerd of wat dan ook in de tussentijd.

Koop je eens een luxe telefoon krijg je dit.

Net op aanraden van iemand van de Samsung hulp lijn het toestel terug gezet naar fabrieksinstellingen maar ook dit mocht niet baten.

Ik ga vrijdag op vakantie dus zit hier totaal niet op te wachten.

Iemand tips of kan ik hem beter terug brengen/kapot gooien en claimen bij de verzekering want hier wordt ik helemaal gek van.

Alvast bedankt,

Groeten,

Rick

0 Likes
22 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Rick,

zou je hem eens aan de pc kunnen hangen en Smart Switch willen installeren?
Daar kan je een Nood initialisatie uitvoeren! Hopelijk werkt je toestel daarna wel weer!

Het verschil tussen de Nood initialisatie en fabrieksinstellingen zijn dat de fabrieksinstellingen je toestel reset met behulp van de software die al op je telefoon zit ( de corrupte) de Nood initialisatie download de software opnieuw van internet en zet die over je telefoon heen.

Hoop dat het lukt! Succes!

http://www.samsung.com/nl/support/smartswitch/
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @Rickengelkamp,

Hebben de tips van Rohit je hierbij geholpen? Let us know! 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Jc11
First Poster
Opties

@Rickengelkamp  schreef:

Ik heb vandaag een update geinstalleerd voor mijn S8.

Na de update is heel de telefoon practisch onbruikbaar

Batterij VLIEGT leeg binnen 1 a 2 uur en CONSTANT (elke seconde) de melding herhalen "usb connector aangesloten" gevolgt door "usb connector losgekoppeld".

Hierdoor blijft constant het scherm elke seconde aan gaan en weer uit. Het toestel wordt verschrikkelijk heet en valt soms ineens uit.

2 weken geen problemen gehad en na de update werkt het allemaal ineens niet meer. Geen apps geinstalleerd of wat dan ook in de tussentijd.

Koop je eens een luxe telefoon krijg je dit.

Net op aanraden van iemand van de Samsung hulp lijn het toestel terug gezet naar fabrieksinstellingen maar ook dit mocht niet baten.

Ik ga vrijdag op vakantie dus zit hier totaal niet op te wachten.

Iemand tips of kan ik hem beter terug brengen/kapot gooien en claimen bij de verzekering want hier wordt ik helemaal gek van.

Alvast bedankt,

Groeten,

Rick

Ik heb ook net 5 mnd een s8 zelfde probleem na update zo heet ik hem niet vast kan houden dit is levens gevaarlijk. 

Hij word enorm heet ik baal hier echt  van. Want me s6 heb ik dit ook al bij gehad dit jaar wou ik een andere tel werd mij gezegt nee s8 perfect moet deze nemen word niet heet  onzin dus verkoop keys ok Ben beu elke keer een slechte tel aangesmeert te worden. Ik vind dit echt niet kunnen tel zo heet word zomaar ineens na een upedate ook toetsebord is er in gebrand ongelofelijk. 

Ik wil hier wat aan gedaan word dit moet niet kunnen. Erg gevaarlijk voor de consument ik zo graag een nieuwe tel willen of een betere update mvg jolanda

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ga naar een service punt @Jc11 of stuur hem op.

https://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Bas91
Apprentice
Opties

Goedendag,

Ik heb hetzelfde probleem zoals in het eerste bericht beschreven. De melding usb connector aangesloten blijft terug komen. Daardoor gaat het scherm continue aan en uit en is de batterij snel leeg. 

Iemand al een oplossing gevonden?

Gr Bas

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Bas91,

Kun je een screenshot sturen van de melding? En heb je al geprobeerd om de USB-poort schoon te maken

rsz-846676
0 Likes
AGJ
First Poster
Opties

Dag. Ik heb dezelfde problemen met mijn A7. Ik heb het G4 netwerk uitgezet. Kan nu wel weer beter bellen. Succes.

0 Likes
Bas91
Apprentice
Opties

Goedavond,

De USB poort is schoon dus dat was niet het probleem. 

Heb inmiddels contact gehad met de klantenservice en op hun aanraden de telefoon naar fabrieks instellingen terug gezet.  Heel vervelend want je bent toch instellingen kwijt die je eerst wel had, maargoed het probleem is wel verholpen. 

Toch een softwarematig foutje blijkbaar. 

Fijn dat het is opgelost, jammer dat er geen andere manier was. 

Bedankt in ieder geval!

Bas

Bas91
Apprentice
Opties

En daar zijn we weer, helaas.....

Maandag waren de problemen weg maar ze zijn vandaag weer terug gekomen!

Voor een ieder ander, reset je telefoon dus niet! Het is uitermate vervelend om alles weer terug te zetten, en het helpt ook niet.

Dus nu optie 2, we gaan weer bellen!

Of ik gooi hem van het balkon..... Het ergenis gehalte is aardig hoog inmiddels

Bas

0 Likes