op 18-09-2017 03:09 AM
na de laatste android update kan ik websites gezocht via google niet meer lezen. Zijn ultra klein weergegeven, zodat het lijkt dat er alleen maar kleine streepjes staan. Sommige afbeeldingen zijn dan wel zichtbaar.
Diverse anti virus en malware programma's op los gelaten( steeds nadat ik de vorige er af gehaald heb) maar er worden geen problemen aangegeven .Gereset ook geen oplossing.
Toestel: Galaxy A3. Als laatste Android versie wordt vermeld 6.0.1 . Bij handmatig updaten krijg ik de melding dat mijn versie up to date is terwijl ik begrijp dat er latere versies beschikbaar zijn.
wat kan ik verder nog doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 25-09-2017 10:55 AM
Ik denk niet dat het een virus of iets dergelijks is. Als je issues ondervind met de browser, raad ik je het volgende aan.
Ga naar instellingen -> apps -> Internet -> Gegevens wissen. Hoe gaat het dan? Anders ontvang ik graag de screenshot zoals Tim voorstelde. Hij zou gewoon bij de galerij zichtbaar moeten zijn, of bij Albums -> Schermafbeeldingen.
op 05-10-2017 08:01 PM
op 21-09-2017 09:41 AM
Hey @Kisa2, wat apart zeg! Heb je misschien een screenshot of foto van hoe het precies wordt weergeven?
op 22-09-2017 03:08 AM
Sorry voor het late reageren,ik zit nu in een nachtdienst.
Ik heb de hele middag uitgezocht hoe een screenshot te maken wat uiteindelijk gelukt is met de aan/uit knop en de home knop. Maar wat niet gebeurde was dat volgens de tutorials het screenshot opgeslagen zou moeten worden in de galery..Het verdween gewoon, raadselachtig.
De screenshot was zichtbaar als ik van bovenaf naar beneden veegde maar verdween daarna. Geen idee waar het gebleven is
In ieder geval dank voor je reactie.
Zou ik misschien beter naar een Samsung service centrum gaan om dit op te lossen?
op 22-09-2017 03:13 AM
Op een facebookgroep hebben meerdere mensen geadviseerd antivirus/malware programma'er op los te laten. dat heb ik gedaan.Wel steeds één programma tegelijk en de vorige verwijderd, maar dat gaf geen fouten aan.
op 25-09-2017 10:55 AM
Ik denk niet dat het een virus of iets dergelijks is. Als je issues ondervind met de browser, raad ik je het volgende aan.
Ga naar instellingen -> apps -> Internet -> Gegevens wissen. Hoe gaat het dan? Anders ontvang ik graag de screenshot zoals Tim voorstelde. Hij zou gewoon bij de galerij zichtbaar moeten zijn, of bij Albums -> Schermafbeeldingen.
op 03-10-2017 03:12 AM
Het heeft even geduurd voor ik kon antwoorden omdat de screenshots die ik uiteindelijk gevonden heb in de albums niet kon delen via mijn tel. omdat daar deze website dus niet zichtbaar was. Nu dus via de laptop. Jullie eerste advies gaf mij het volgende: ik klik aan- instellingen, vind daar 1. applicatiebeheer/ 2. Standaard applicaties / standaartapplicaties/ 3. Applicatie instellingen. Bij 1.zie ik gegevensgebruik:geen gebruikte gegevens. Bij 2.zie ik niets over gegevens. Bij 3. zie ik internet/ en dan het enige item bij geavanceerd Website gegevens beheren. Als ik dat aanklik staat er www.samsung.com. Hier kwam ik dus niet verder mee.
Inmiddels ben ik ook bij het samsung service centrum geweest,die lieten mij zien dat sommige websites wel normaal te bekijken waren. Maar via google heb ik nog steeds geen normale beelden bij sites die ik voorheen wel kon bekijken. Hun advies was terugzetten naar fabrieksinstellingen. Maar dan moet ik eerst backuppen.
Misschien hebben jullie nog een ander idee?
Hier de screenshots :
bedankt voor het meedenken
op 03-10-2017 12:00 PM
op 03-10-2017 10:24 PM
gedaan, helaas probleem niet opgelost
op 04-10-2017 11:07 AM
Hoe gaat het in de veilige modus? @Kisa2
Welke versie gebruik je trouwens van de browser/Internet? Vind je bij Internet -> Instellingen -> Over Internet
op 05-10-2017 06:34 PM
In de veilige modus blijft het hetzelfde.
De internetversie is: 4.0.30-19