Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

probleem na update Android s5 4G

(Onderwerp aangemaakt op: 08-10-2017 10:29 PM)
1321 Weergaven
Marc15
First Poster
Opties

Mijn galaxy s5 G4 heeft vandaag een software update gehad welke automatisch verzocht werd door het toestel. Nadat de download gedaan was ging het toestel zelf opnieuw installeren. Bij 92procent installatie komt er een foutmelding en start het toestel weer opnieuw op en kom ik uiteindelijk dezelfde melding weer uit. Batterij er al een paar keer uit gehaald helpt niet. Harde reset door de 3 bekende knoppen in te drukken helpt niet, ik kom dan niet in het betreffende menu om een reset te doen.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Marc,

Dat klinkt niet best. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met het installeren van de update. Je kunt daarom het beste de firmware helemaal opnieuw installeren. Dat doe je door je telefoon te verbinden met een PC waar Samsung Smart Switch op geïnstalleerd staat. Open Smart Switch, kies in het menu rechtsboven voor noodherstel firmware en volg de instructies op het scherm.

Laat je weten of het gelukt is? 

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Marc,

Dat klinkt niet best. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met het installeren van de update. Je kunt daarom het beste de firmware helemaal opnieuw installeren. Dat doe je door je telefoon te verbinden met een PC waar Samsung Smart Switch op geïnstalleerd staat. Open Smart Switch, kies in het menu rechtsboven voor noodherstel firmware en volg de instructies op het scherm.

Laat je weten of het gelukt is? 

kevin-sig
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hey Marc, ik ben benieuwd of de instructie van Kevin je heeft geholpen!

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Marc15
First Poster
Opties

Het is uiteindelijk gelukt. Mijn pc wilde alleen het openen van het programma niet accepteren. Toen op het forum dit probleem gevonden waarna het lukte en mijn mobiel uiteindelijk weer werkt. Thanks voor de support.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Goed om te horen dat het hiermee en met de instructies om Smart Switch aan de praat te krijgen gelukt is je mobiel weer goed te laten werken! Fijne avond nog :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
0 Likes
Patty1959
First Poster
Opties

ik heb hetzelfde probleem. ik heb de Smart Switch op mijn laptop geinstalleerd maar deze herkent mijn mobiel niet. De S5 komt niet verder dan steeds de melding 'recovery booting' waardoor ik deze wil herstellen. Het blijft bij 'maak verbinding met uw apparaat om te beginnen'

Daarna gecheckt met een andere Samsung maar deze wordt ook niet door de Smart Switch herkent. Ook hier blijft het bij 'maak verbinding met uw apparaat om te beginnen' Ik weet niet of ik meer handelingen moet verrichten.

De Samsung is met een kabel in de USB poort van mijn laptop aangesloten.  Alvast bedankt, Patty

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Patty1959,

Als je niet meer in het toestel komt, dan is het niet mogelijk om een back-up te maken van je gegevens.

rsz-846676
0 Likes