op 09-10-2017 09:38 AM
Hallo,
Mijn Samsung galaxy s8 camera is continu wazig en/of stelt niet scherp. ( selfie camera werkt wel )
Nu lees ik dat veel mensen deze klacht hebben , maar ik hoor graag van Samsung hoe we dit kunnen oplossen? Het lijkt namelijk een hardware probleem.
Resetten v.d instellingen werkt niet en de welbekende tip om met de telefoon te schudden/tikken werkt slechts tijdelijk....
Mvgr
Sjoerd
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 09-10-2017 02:17 PM
op 09-10-2017 02:17 PM
op 10-10-2017 11:54 AM
op 05-01-2018 12:29 AM
Hallo,
mijn camera wordt ook niet scherp, alleen als ik een selfie maak is hij scherp Wat kan ik hieraan doen. Moet ik hem dan laten repareren? Want ik heb hem pas een half jaar.
Mvg maaike
op 05-01-2018 11:26 AM
Je kunt hier even doorlezen of dat is dat je ondervindt, Maaike.
op 05-03-2018 09:19 PM
hallo. sinds enige tijs heb ik het probleem met het scherpstellen met de camera.
dit gebeurde steeds tijdens de vriwskou buiten. wel is het zo dat na het zachtte tikje de ios los kwam en hij weer ging scherpstellen. ik kan de telefoon niet voor langere tijd missen. valt dit onder samsung garantie? hoe lang ben ik mijn telefoon kwijt. of kan ik naar een servicepunt gaan wat op een uur afstand is en dan w8 op reparatie controle?
momenteel is het probleem weer weg.
op 18-07-2018 07:57 AM
Ik vraag me ook af of het onder garantie valt. En of je de telefoon (als er steeds meerdere fouten op ontstaan) niet kan omruilen voor een volledig nieuwe s8. Ik heb met deze telefoon zoveel problemen, het zou al voor de tweede keer in korte tijd zijn dat ik mijn telefoon voor reparatie moet afstaan. Even geen telefoon is voor mij niet zo erg, maar wel dat maken en een back-up en daarna toch allerlei gegevens kwijt zijn.
Geen succes de samsung aanschaf!
op 18-07-2018 10:35 AM
jazeker onder garantie. mits natuurlijk schade zichtbaar is.. mijne is gerepareerd.
helaas laat ik hem een par dagen later op grindtegels vallen. das geen garantie.
maar 3 dagen telefoon weg en gerepareerd.
geloof mij samsung heeft de beste services van alle makers
op 18-07-2018 01:38 PM
ik heb contact gehad met oa lenovo...
altans daar krijg je gren contact.mee of je moet zelf gebrekkig engels spreken.
bel op met een probleem met de tablet antwoord welke printer ik heb.....
lenovo printer.......
samsung is groot en af en toe mag communicatie beter. maar met problemen of service van samsung zelf gaat het prima.
op 10-03-2019 12:20 AM
De lens kan ook blijven hangen als ik een lichte tik tegen de telefoon geef gaat hij scherp.