Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera s8 stelt niet scherp / is wazig

(Onderwerp aangemaakt op: 09-10-2017 09:38 AM)
47936 Weergaven
sjoerd88
First Poster
Opties

Hallo,

Mijn Samsung galaxy s8 camera is continu wazig en/of stelt niet scherp. ( selfie camera werkt wel )

Nu lees ik dat veel mensen deze klacht hebben , maar ik hoor graag van Samsung hoe we dit kunnen oplossen? Het lijkt namelijk een hardware probleem.

Resetten v.d instellingen werkt niet en de welbekende tip om met de telefoon te schudden/tikken werkt slechts tijdelijk....

Mvgr

Sjoerd

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Talí
Helping Hand
Opties
Hi Sjoerd,

Als je al een hard reset heb uitgevoerd dan is het inderdaad een hardware issue. Enige optie hierbij is het aanmelden ter reparatie.

http://www.samsung.com/nl/reparatie/ophaalservice/

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
Oplossing
Talí
Helping Hand
Opties
Hi Sjoerd,

Als je al een hard reset heb uitgevoerd dan is het inderdaad een hardware issue. Enige optie hierbij is het aanmelden ter reparatie.

http://www.samsung.com/nl/reparatie/ophaalservice/

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hey Sjoerd, balen dat je dit met jouw mooie S8 ervaart!

Wanneer het schudden inderdaad niet (voor lang) mag baten, kun je er inderdaad voor kiezen om hem te laten nakijken.

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Maaike1985
First Poster
Opties

Hallo,

mijn camera wordt ook niet scherp, alleen als ik een selfie maak is hij scherp   Wat kan ik hieraan doen. Moet ik hem dan laten repareren? Want ik heb hem pas een half jaar.

Mvg maaike

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Je kunt hier even doorlezen of dat is dat je ondervindt, Maaike. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Steffenm
Voyager
Opties

hallo. sinds enige tijs heb ik het probleem met het scherpstellen met de camera.

dit gebeurde steeds tijdens de vriwskou buiten. wel is het zo dat na het zachtte tikje de ios los kwam en hij weer ging scherpstellen. ik kan de telefoon niet voor langere tijd missen. valt dit onder samsung garantie? hoe lang ben ik mijn telefoon kwijt. of kan ik naar een servicepunt gaan wat op een uur afstand is en dan w8 op reparatie controle?

momenteel is het probleem weer weg.

Steff
0 Likes
Stok
Pioneer
Opties

Ik vraag me ook af of het onder garantie valt. En of je de telefoon (als er steeds meerdere fouten op ontstaan) niet kan omruilen voor een volledig nieuwe s8. Ik heb met deze telefoon zoveel problemen, het zou al voor de tweede keer in korte tijd zijn dat ik mijn telefoon voor reparatie moet afstaan. Even geen telefoon is voor mij niet zo erg, maar wel dat maken en een back-up en daarna toch allerlei gegevens kwijt zijn. 

Geen succes de samsung aanschaf!

0 Likes
Steffenm
Voyager
Opties

jazeker onder garantie. mits natuurlijk schade zichtbaar is.. mijne is gerepareerd.

helaas laat ik hem een par dagen later op grindtegels vallen. das geen garantie.

maar 3 dagen telefoon weg en gerepareerd.

geloof mij samsung heeft de beste services van alle makers

Steff
0 Likes
Steffenm
Voyager
Opties

ik heb contact gehad met oa lenovo...

altans daar krijg je gren contact.mee of je moet zelf gebrekkig engels spreken.

bel op met een probleem met de tablet antwoord welke printer ik heb.....

lenovo printer.......

samsung is groot en af en toe mag communicatie beter. maar met problemen of service van samsung zelf gaat het prima.

Steff
0 Likes
Greuneke
First Poster
Opties

De lens kan ook blijven hangen als ik een lichte tik tegen de telefoon geef gaat hij scherp.

0 Likes