Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem met buitenlands simkaart. S7 EDGE

(Onderwerp aangemaakt op: 17-07-2017 07:07 PM)
225 Weergaven
Levinski
Student
Opties

Hallo mensen,

zit moment buiten de europesche unie en heb dus in het land waar ik nu verblijf een simkaart aangeschaft (rusland), allemaal leuk en aardig maar ik kan met geen mogelijkheid ( beeline en provider MTC al geprobeerd) verbinding leggen en krijg ook deze melding zoals u hier ziet. (mag wel bijna 100 euro aftikken om het opgelost te krijgen en ben me toestel dan minimaal 5 dagen kwijt... wat ik dus niet van plan ben.)

wat kan ik doen? ik weet dat er een regio lock zit op toestelen alleen zou deze gedeactiveerd worden middels minimaal 5 minuten bellen wat ik dus online heb gevonden, wat helaas dus niks heeft mogen  helpen.

fhpbsytbja17le.pngZou graag alle hulp kunnen gebruiken.

Met vriendelijke groet.

0 Likes
3 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Privjet Levinski!

Dat ziet eruit als een simlock. Heb je het toestel via een provider aangeschaft? Sommige providers zetten een lock erop zodat het toestel alleen met een simkaart van die provider werkt. Je kunt dan vaak via de website van je provider een PUK code opvragen waarmee je het toestel kunt ontgrendelen.

kevin-sig
0 Likes
Levinski
Student
Opties

Heb zelf de telefoon via mobiel.nl gekocht samen met tele2 verlenging.

Heb er al een Vodafone simkaart in gehad en kpn die allebei werken (dus geen simlock) zelfs een Duitse simkaart werkte.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

In dat geval vermoed ik dat er toch iets mis is gegaan met de regiolock. Je zou via de klantenservice van Samsung kunnen proberen om een code op te vragen. Heb je een Facebook Messenger account? Dat is vaak het snelst en makkelijkst, zeker in het buitenland. https://www.messenger.com/t/samsungnederland/

kevin-sig
0 Likes