Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy A5 2017 Geluidsinstellingen weg

(Onderwerp aangemaakt op: 17-07-2017 05:07 PM)
2116 Weergaven
eekitsniek
Student
Opties

Mijn telefoon is net geupdatete naar android 7.0. 

Ik luister graag Spotify, net als een paar momenten na de update. Ik zette een track aan en tot mijn verbazing zijn al mijn filters weg die in Android 6.0 er wel waren. Ik dus via Spotify naar de Equalizer om dit probleem te verhelpen. Tot mijn schrik zijn de "Bass, helderheid (Van het geluid) en de Lage tonen" instellingen weg. Dé instellingen die ik altijd gebruikte. Nu is mijn geluid niet als ik wens en daar zit ik best over in want ik ben helemaal gewend geraakt aan de 'goede' instellingen.

Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen? Zou ik zeer en zeer waarderen.

Met vriendelijke groet,

Niek

Hit drums. Not people.
0 Likes
8 Antwoorden
Jan
Helping Hand
Opties

Hallo Niek,

Ik kan je niet vertellen hoe het bij de A5-2017 zit maar wel met de S7 i.c.m. Android 7.

Wellicht helpt je dit op weg.

Ga naar "instellingen" geluiden en trillen". 

Scroll helemaal naar beneden en onder "geavanceerd" kun je " "geluidskwaliteit en effecten" aanpassen.

Succes,

Jan

Screenshot_20170717-231523.png

Screenshot_20170717-231532.png

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @eekitsniek, heb je het berichtje van Jan nog gezien? Heeft het je kunnen helpen?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
eekitsniek
Student
Opties

Beste Tim,

helaas niet. In de foto staat wat duidelijker wat ik bedoel. Deze foto is van een andere Samsung A5 telefoon genomen, die nog wel op Android 6,1 draait.

Ik heb op de playstore na veel zoeken een equilizer gevonden die 3D sound en extra bass heeft, maar de systeem equilizer is toch het beste. Ik hoop dat ze dit in de volgende update weer toevoegen.

IMG-20170720-WA0000.jpg

Hit drums. Not people.
0 Likes
eekitsniek
Student
Opties

Beste Jan,

Dankjewel voor de aangeboden hulp, maar het is niet wat ik zoek. In een verdere post van mij heb ik een screenshot geplaatst van mijn probleem.

In ieder geval, hartleijk bedankt!

Met vriendelijke groet,

Niek

Hit drums. Not people.
0 Likes
Jan
Helping Hand
Opties

Wanneer je bij mijn eerdere foto op "basis"  klikt dan kom je bij geavanceerd. Dan ben je toch bij datgene wat  je zoekt?Wanneer je bij mijn eerdere foto op "basis" klikt dan kom je bij geavanceerd. Dan ben je toch bij datgene wat je zoekt?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@eekitsniek, bedankt voor de terugkoppeling! Ik zie dat @Jan inmiddels ook heeft gereageerd. Heb je daar nog een oplossing uit kunnen halen?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
eekitsniek
Student
Opties

Beste Tim,

Helaas niet. Als je maar de pagina waarnaar hij verwijst gaat, zijn de opties nogsteefs niet aanwezig. Dit ligt volgens mij echt aan android/Samsung

Het is niet anders

Hit drums. Not people.
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah oké, los van dat is er helaas geen mogelijkheid om dit aan te passen in 't toestel. Hopelijk kun je hier in de toekomst weer gebruik van maken!

0 Likes