Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Play store opent ongevraagd

(Onderwerp aangemaakt op: 10-12-2017 10:18 AM)
1620 Weergaven
Keha2380
Apprentice
Opties

Sedert de laatste security update opent mijn play store dagelijks meerdere keren ongevraagd en stelt hij steeds apps in ontwikkeling voor. 

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Keha2380,

dat is vreemd! 

Kun je bij instellingen -> Apps -> Google Play Services -> Rechtsboven meer -> Updates verwijderen.

Hoe gaat 't dan?

rsz-846676
0 Likes
Keha2380
Apprentice
Opties

@BruceH Updates verwijderd... Gisterenavond leek het probleem minder frequent voor te komen (slechts 2 keer) maar wanneer hij toch opende bleef hij lang op een wit scherm hangen maar deze ochtend deed hij weer hetzelfde... Opent playstore en stelt steeds een app in ontwikkeling voor. 

Het is echt enorm irritant... 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kan ik me voorstellen!

Kun je diezelfde stappen doorlopen, maar dan voor Google Play Store? 

Instellingen -> Apps -> Google Play Store -> Rechtsboven meer -> Updates verwijderen.

rsz-846676
0 Likes
Keha2380
Apprentice
Opties

@BruceH sorry ik had vorige keer de updates van de playstore ipv de updates van google playservices verwijderd. 

Als ik deze van de playservices wil verwijderen zegt hij dat het onmogelijk is omdat het een apparaatbeheerder is en kan ik de apparaatbeheerders weergeven of op ok klikken. 

Ik heb ook gezien dat er een app genaamd is playservices for inst... Is dat normaal? 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem, je kunt dan op Apparaatbeheers beheren klikken -> tijdelijk Vind mijn apparaat uitschakelen. Dit kun je naderhand uiteraard weer inschakelen!

rsz-846676
0 Likes
Keha2380
Apprentice
Opties

uitgevoerd zoals gevraagd.... enkel.... als ik nu mijn gmail app wil openen dan zegt hij dat ik eerst google playservices moet updaten...

voer ik die update opnieuw uit?

Alvast bedankt voor je bijstand.  Ik ben nieuw hier, mag ik vragen of jij werkt voor samsung... of gewoon veel van smartphones weet....

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Is het proberen waard, kijk dan even hoe het gaat en of je nog steeds issues ervaart. Anders kan ik nog een meekijkafspraak voor je inplannen. Dan kijkt een collega van mij op afstand met je mee om het probleem te achterhalen.

Je andere vraag: beide! Onze Moderators werken ook daadwerkelijk voor Samsung, te herkennen aan het Samsung logo bij de profielfoto's.

Nog van harte welkom op de Community! 😁

rsz-846676
0 Likes