Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pincode schermontgerendeling verwijderen

(Onderwerp aangemaakt op: 16-06-2017 12:55 PM)
103540 Weergaven
Phaedrus
Apprentice
Opties

Ik heb ooit een pincode ingesteld voor het ontgrendelen van het scherm van mijn Samsung Galaxy S4 en wil verder zonder pincode. Hoe kan ik die verwijderen?

0 Likes
41 Antwoorden
bbroecke
Apprentice
Opties

Als ik naar Instellingen > Schermvergr. en beveilig. ga moet ik de pincode invoeren bij Gearvergrendeling>Type pincode. Als ik dat doe kom ik in het volgende menu waar ik moet aangeven hoe ik wil vergrendelen. Aanmeldgegevens wissen is nergens te bekennen.

Beetje zelfde discussie als ik zag bij een zelfde vraag!!

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Kun je dan eens nagaan of jij het werkaccount kunt vinden via Instellingen > Cloud en accounts > Accounts? Je kunt testen of het uitschakelen van het account werkt.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
bbroecke
Apprentice
Opties

I swtched of the email synchronisation of my work email address in the samsung app on my S9+! Restarted my watch but still I cannot switch of the security (via pin); in the security menu the "switch of" button remains hidden!! Very annoying to be honoust.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@bbroecke in dat geval wil ik graag een meekijkafspraak voor je inplannen. Een expert kijkt dan van afstand mee op jouw toestel om de nodige instellingen na te lopen. Wil je dat?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
bbroecke
Apprentice
Opties

Bedoel je meekijkenop telefoon of smartwatch?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ik bedoel meekijken op de smartphone, wellicht is er wat te vinden in de instellingen van het toestel, waardoor het niet lukt. ^Tim

0 Likes
bbroecke
Apprentice
Opties

Geen probleem voor mij! Laat maar weten wat ik moet doen

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Super! Je mag een privébericht naar mij sturen met jouw volledige NAWTE-gegevens en een voorkeursdag- en tijdstip voor de afspraak. Ook hoor ik graag van je om welk model Gear het gaat en welke smartphone je hebt.

0 Likes
bbroecke
Apprentice
Opties

Tim ik heb ondertussen met de helpdesk gesproken en makkelijksteb oplossing (die ik wilde vermijden) was hetv resetten van het horloge!! Heb ik gedaan en pincode is inderdaad weg! Ik zie wel regelmatig een bericht op m'n smartwatch dat m'n werk email adres een pincode vereist als ik de berichten wil openen!!

Dat ga ik dus niet doen maar dan ook geen synchronisatie van die mail.

In ieder geval bedankt.

Mvgr Bram

0 Likes
Alex1946
First Poster
Opties

Hoe kan ik de pincode tablet s4 verwijderen.

0 Likes