Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Originele oplaad kabel s8 laadt langzaam

(Onderwerp aangemaakt op: 14-08-2017 11:39 AM)
29317 Weergaven
Marnixbos
Journeyman
Opties

Hallo,

 

Ik heb mijn samsung galaxy s8 nu 5 weken en als ik mijn telefoon nu wil opladen geeft hij een melding langzaam opladen aan waarbij wordt gezegd dat ik mijn oplader die ik bij de telefoon heb gekregen moet gebruiken terwijl ik dat ook doe. Ik heb het met een andere oplaad kabel geprobeerd en daarbij krijg ik de melding niet. Ik heb ookal de plug in van de oplaadkabel gecontroleerd en ik zie geen stoffigheid of iets dergelijks. Wat kan ik hiernu aan doen? En een pobleem met de oplader valt niet binnen de garantie als ik het goed heb.

 

Groet Marnix

0 Likes
Spring naar oplossing
140 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Barbaravanr,

 

Omdat je aangeeft dat je de melding ook met andere opladers (en de daarbij behorende kabels, neem ik aan?) krijgt, denk ik niet dat het probleem zich met nòg een nieuwe oplader oplost.

 

Zou je kunnen testen of je de melding ook in de veilige modus krijgt? https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus

 

Als de melding niet in de veilige modus voorkomt, dan is er een app die tijdens het opladen zo veel stroom verbruikt dat je telefoon langzaam oplaadt. Je kunt in dat geval apps die je rond het moment van de eerste keer dat je die melding kreeg geïnstalleerd of geüpdatet hebt verwijderen, of je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

 

Anders kun je het beste een bezoek brengen aan een van de servicelocaties. Het zou zonde zijn als je moet wachten op een nieuwe oplader en dan blijkt dat het probleem alsnog met een reparatie opgelost moet worden. https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...


kevin-sig
0 Likes
ElineMeeuw
First Poster
Opties

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe krijg ik een nieuwe oplaadkabel?

Alvast bedankt!

0 Likes
DaveM86
First Poster
Opties

Goedemorgen,

 

Ik lees nu net dit artikel over foutmeldingen met snoertjes.

Ik heb sinds afgelopen dagen ook problemen met mijn snoer van de S8 .

Nooit problemen gehad . Nu dacht ik het ligt aan stof of wat dan ook .

Mijn toestel is wel iets ouder dan de 5 weken van dit artikel.

Weet niet of dit dan nog steeds geld ?

Graag hoor ik snel van jullie 

 

Mvg

 

Dave Meijer

 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@DaveM86 Balen zeg 😞 Wat voor problemen ervaar je precies en wat heb je zelf al gedaan om dit opgelost te krijgen?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
DaveM86
First Poster
Opties

@Tim 

 

Heb een oplaadsnoer van een collega gebruikt . Daar laad hij prima op. Zodra ik me eigen snoertje gebruik krijg ik gelijk de melding laad langzaam op etc.

 

 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@DaveM86 Dan lijkt het duidelijk aan de kabel te liggen. Je mag mij een privéberichtje sturen met jouw volledige NAWTE-gegevens, de modelcode, het serie- en IMEI-nummer en de aankoopdatum. Ik ga dan kijken naar de mogelijkheden.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
ElineMeeuw
First Poster
Opties

Beste, wat zijn de opties dan eigenlijk? 

Ik heb net hetzelfde probleem. Ik krijg jullie berichten dan ook omdat ik hierboven een melding gemaakt heb. Ook mijn telefoon laadt nog wel snel op met anderen hun kabeltje, enkel mijn eigen kabeltje doet het niet meer.

Heb het probleem al heel lang. Alleen word ik niet geholpen. 

Misschien kan u iets voor me betekenen?

Eline

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@ElineMeeuw Ben bang dat jouw berichtje ons is ontgaan. Jij mag hetzelfde doen. Stuur me een privéberichtje :winking-face: 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Moithing
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem... enkel met de originele lader

0 Likes
Willemijn00
First Poster
Opties

Geachte meneer,

Sinds afgelopen vrijdag heb ik dit probleem ook met mijn eigen telefoon Samsung a5 2017. Ik heb hem vorig jaar juni gekocht bij de mediamarkt. Het iss erg vervelend.

Hoe kan dit worden opgelost? 

Groeten,

Willemijn

0 Likes