Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Oplader S8 defect?

(Onderwerp aangemaakt op: 20-03-2018 08:43 PM)
5872 Weergaven
RickvandenBosch
First Poster
Opties

Nu 3 maanden later is de Samsung lader defect. Hier zijn we achter gekomen na een (gele) driehoek melding op de telefoon.

3 maanden geleden hebben we 2 Samsung s8 toestellen gekocht, en dus even met de

proef op de som de laders omgewisseld.

De storing gaat mee met de lader, dus als we de laders van elkaar wisselen dan wordt de storingsmelding (gele) driehoek bij het andere toestel gemeld.

Dus duidelijk dat de lader nu al defect is, een veel voorkomend probleem zoals ik hier op het forum/internet terug lees?

Ook lees ik dat eenmalig een nieuwe oplader aangevraagd kan worden, bij wie kan ik mijn eigen kan melden?

gr

Rick

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Rick,

kan je mij prive even de volgende gegevens opsturen? Dan ga ik hem voor je doorzetten naar een Moderator!
Die nemen dan contact met je op voor de verdere afhandeling, dit valt onder de garantie maar is een eenmalige service zoals je zelf al aangaf!

Naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, modelcode, serie- en IMEI-nummer van het toestel en een kopie van de aankoopbon.

Gaat het trouwens echt om de lader, de kabels werken beide met de goede oplader?
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Rick,

kan je mij prive even de volgende gegevens opsturen? Dan ga ik hem voor je doorzetten naar een Moderator!
Die nemen dan contact met je op voor de verdere afhandeling, dit valt onder de garantie maar is een eenmalige service zoals je zelf al aangaf!

Naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, modelcode, serie- en IMEI-nummer van het toestel en een kopie van de aankoopbon.

Gaat het trouwens echt om de lader, de kabels werken beide met de goede oplader?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Agnis
Journeyman
Opties

Hoi Rohit, ik heb ook een probleem met mijn oplader. Ik heb mijn s8+ bijna een jaar en sinds een paar dagen geleden, als ik mijn telefoon probeer op te laden, dan doet ie dat niet☹ Als ik het met een andere oplader probeer, dan werkt het weer wel🤨 Ook heb ik een probleem met mijn telefoon, want ik krijg steeds vaker de melding dat ik mijn oplader moet loskoppelen en staat er ook bij dat mijn usb poort/kabel nat is, maar mijn telefoon is nooit in aanmerking gekomen met water🤨

Groetjes, Agnis

0 Likes
NadiaL
Pathfinder
Opties

Hi Agnis! Krijg je de vochtmelding ook bij gebruik van een andere lader, of alleen bij de kapotte lader? Als je de melding altijd krijgt, raad ik je aan om je oplaadpoort even schoon te maken. Zie ook deze post: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/vocht-gedetecteerd-bij-oplaadpunt/m-p/187224. 

Wat betreft je defecte oplader: je mag mij een bericht sturen met je gegevens, zodat ik kan controleren of ik een nieuwe lader voor je aan kan vragen. 

---------
Signature-S10
0 Likes
Agnis
Journeyman
Opties

Hoi Nadia, ik krijg de melding bij beide laders. De link die je gaf kan ik niet openen? Er opent een nieuw bladwijzer en dan staat er in het rood ongeldige parameters?

Alvast bedankt!

Agnis

0 Likes
NadiaL
Pathfinder
Opties

Lukt het wel als je hier klikt? 

---------
Signature-S10
0 Likes
Depths
Student
Opties

Beste lezer,

Sinds een aantal dagen heb ik een probleem met mijn Samsung S8. op 1 April 2019 wilde ik mijn telefoon in de lader steken om mijn telefoon later op de dag mee te nemen naar buiten. Ik zag een notificatie op mijn scherm dat mijn telefoon langzaam zou laden en dat ik de lader moest gebruiken die ik had gekregen bij de telefoon. Ik fronsde mijn wenkbrauw en vond het een beetje raar, want dit was de lader die ik bij de telefoon had gekregen. De telefoon heb ik net  iets meer dan 1 jaar,  dus ook de oplader. Als ik mijn oude oplader gebruik voor mijn Samsung S8 doet hij het wel. Deze gebruik ik alleen ook voor mijn werk telefoon, ook een Samsung S8. Je zou dan zeggen dat ik beter dezelfde lader voor mijn prive Samsung zou gebruiken, alleen moet ik ze elke avond in het stopcontact te doen voor de volgende ochtend i.v.m werk. Ik ging Googlen en kijken wat de oorzaak zou kunnen zijn van mijn foutmelding wat ik kreeg op mijn telefoon. Ik kwam dan ook al snel op dit forum terecht. 

Ik zie dat er 2 oplossingen zijn op de pagina waarin meerdere mensen hier mee te kampen hebben. Geld deze oplossing ook voor mij?

ik hoop snel van je te horen!

met vriendelijke groeten,

Depths

0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Hi Depths, ik heb gereageerd op jouw privébericht!

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes