Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

oplader kapot

(Onderwerp aangemaakt op: 04-08-2020 09:57 AM)
725 Weergaven
Shelleys
First Poster
Opties
Goedemorgen,
Ik heb een vraag. Mijn oplader van me galaxy s8 plus is kapot, hij verbind hem niet meer met mijn telefoon. Kan ik ergens een officiële lader kopen? Als ik de oplader van me zoon erin doe geeft ie aan dat het de verkeerde lader is en duurt het veel langer voordat ie opgeladen is. Dus ik wil een oplader die me telefoon wel op de juiste manier oplaadt.
Alvast bedankt voor de info

Met vriendelijke groet,
Shelley 
0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
0 Likes
Marliss
Pathfinder
Opties
Genoeg winkels/shops die deze officiële Samsung opladers verkopen zoals bij o.a. MediaMarkt, bij verschillende telefoon stores, online shops en bij de online Samsung shop zelf moet dat zeer zeker te koop zijn! Groetjes
Marliss
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Shelleys,

Als ik het goed begrijp ervaar je met verschillende laders problemen met opladen. Heb je de USB-poort al eens schoongemaakt? https://bit.ly/2BMyqS1

En hoe lang heb je jouw S8+ momenteel? 

rsz-846676
0 Likes
Shelleys
First Poster
Opties
Ja dat klopt. Maar wij hebben hier 3 gezinsleden met Samsung haha maar als ik de oplader van me man pak staat er dat het de verkeerde is en duurt het veel langer voordat de telefoon vol is. met me eigen oplader 1 uur en 34 minuten, met de "verkeerde" 3 uur en 55 minuten. vandaar dat ik dacht misschien is daar iets voor? bedankt voor uw reactie
groetjes!
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Met je eigen lader laadt jouw toestel nu op binnen anderhalf uur? Dat is prima.

rsz-846676
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Anderhalf uur om op te laden ik herinner me dat nog al die jaren geleden waar het zolang duurde 😅 

Tegenwoordig 30min haha

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes