18-05-2017 10:21 PM - bewerkt 19-05-2017 08:02 AM
Het blijkt een global issue te zijn:
https://forum.xda-developers.com/note-4/help/note-4-freezing-restarting-t3348821
Mvg,
Mark
op 22-05-2017 01:02 PM
Hi MK17,
dat klinkt niet goed. Naar welke Android heb je precies geupdatet?
Als een factory reset niets heeft uitgehaald, kan je hem het beste ter reparatie aanmelden of langs een van onze servicepunten gaan.
Laat je weten of het is gelukt?
op 27-06-2017 03:20 PM
Beste Mark,
Ik vroeg me af of jij hier een oplossing voor hebt gevonden. Heb namelijk hetzelfde probleem na de softwareupdate van vorige week. Alleen in veilige modus werkt het mijn note 4 nog redelijk.
Hoor graag van je.
mvg
Nihat
op 03-07-2017 09:44 AM
Hey @Nihat, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Wat je eventueel nog kunt proberen, is een back-up te maken en een reset uit te voeren. Na de reset, mag je de back-up nog even laten voor wat 't is, zodat je als 't ware, met een schone installatie van je toestel begint.
op 26-07-2017 10:08 PM
Ik heb hetzelfde. De Note4 is tijdens het updaten vastgelopen. Ding doet niets meer.
Ik merkte dat hij steeds warmer werd en vaker bleef hangen in het geheugen.
Er stond nog een update klaar om uit te voeren, dit heb ik gedaan.
Nu is alles weg. ik kan nergens meer bij. Bij Samsung Service punt zeggen ze dat het moederbord vervangen moet worden omdat het geheugen niet te benaderen is.
Ik wordt er krank jorem van. Eerst geen note7, wacht je op de note 8, gaat mijn note 4 net na de garantie kapot.
Een prijsplaatje van 300 is belachelijk. in een andere winkel vertelde ze dat ik de vierde was. #$%$#
Wat is hier aan de hand? En gezien alle perikelen van de Note 7 heeft Samsung wel wat goed te maken betreft service. Hoe gaan we dit oplossen ?
op 26-07-2017 11:53 PM
Beste EricT,
Ik heb mijn Samsung toestel ook bij de servicepunt gebracht, maaromdat mijn toestel nog onder garantie viel is de moederbord toen vervangen.
Het probleem met de note 4 toestellen is dat de update's die samsung toestuurt de moederbord beschadigen en de toestel dus onbruikbaar maken. Internet staat vol van de klachten. Kijk maar bijvoorbeeld op marktplaats waarbij er dagelijks wel note4's worden aangeboden die door de update een defecte moederbord hebben gekregen.
Samsung erkent dit probleem niet. Dus mijn advies, heb je een note 4 en geen garantie meer, dan je toestel NIET MEER UPDATEN.
De note 8 zal ik niet meer kopen, vertrouw het allemaal niet meer, middels een update kan je toestel zo onklaar worden gemaakt.
op 04-08-2017 06:35 AM
Hallo Mark,
Ik heb soortgelijke problemen. Bij mij is het voornamelijk dat na een herstart het scherm steeds slechter reageert op aanraken en op een gegeven moment helemaal niet meer reageert. (S-pen blijft perfect werken). Ook heb ik soms dat alarmen van de agenda niet afgaan. Ik heb ook al vanallaes geprobeerd, apps eraf, cache verwijderen factory reset etc. Het zit duidelijk in de firmware.
Heb jij al een echte oplossing?
op 04-08-2017 03:43 PM
Hi @edvanderlinden,
als een reset niets heeft uitgehaald is de beste optie om hem eens te laten nakijken bij een servicepunt, of hem te laten ophalen via onze ophaalservice.
op 04-08-2017 06:53 PM
Ik ga het proberen. bedankt alvast
op 14-08-2017 01:17 PM