Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet kunnen bellen, wel gebeld worden

(Onderwerp aangemaakt op: 02-04-2018 08:35 PM)
15716 Weergaven
Soof
Journeyman
Opties

Vanaf vanmorgen heb ik problemen ondervonden met mijn A5 2017. Geen mobiel Internet van Hollandsnieuwe, niet kunnen bellen (gaat niet over, oproep wordt direct beïndigd bij alle contacten). Het toestel geeft GEEN foutmelding "geen simkaart of "geen netwerk". Ik kan wel gebeld worden. 

Ik heb het toestel al gereset, de nanosim herhaaldelijk verwijderd en opnieuw geplaatst, opnieuw verbonden met netwerk, toestel opnieuw opgestart.. zonder succes. Ook heb ik de voicemail instellingen gereset met de #-code aangegeven op internet.  Anoniem bellen staat uit.

Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing? Moet ik gewoon de reactie van de provider afwachten?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hey Soof,

Dat klinkt inderdaad als een probleem met je netwerk. Heb je heel toevallig nog een andere telefoon waarmee je de simkaart even kunt testen? Bijvoorbeeld door vrienden of familie heel lief aan te kijken. Als een andere telefoon dezelfde issues vertoont weet je het namelijk zeker, dan moet de oplossing bij de provider gezocht worden.


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hey Soof,

Dat klinkt inderdaad als een probleem met je netwerk. Heb je heel toevallig nog een andere telefoon waarmee je de simkaart even kunt testen? Bijvoorbeeld door vrienden of familie heel lief aan te kijken. Als een andere telefoon dezelfde issues vertoont weet je het namelijk zeker, dan moet de oplossing bij de provider gezocht worden.


kevin-sig
0 Likes