Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Netwerk lock

(Onderwerp aangemaakt op: 05-03-2018 01:45 PM)
432 Weergaven
Sofia4
First Poster
Opties

Goedendag,

 

ik heb 2 Samsung J3 gekocht en gebracht naar marokko. Eenmaal terug gekomen krijg ik telefoontje dat ze het allebei niet doen door een Netwerkcode. 

 

Wie kan mij helpen om zo snel mogelijk dit op te lossen???

 

en nee een Nederlandse simkaart om 5 minuten gesprek mee te voeren is ook niet aanwezig!

 

wie o wie???

danku

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Sofia4,

 

je mag mij eventueel een privebericht sturen met je contactgegevens en een foto/kopie van de aankoopbonnen. Ook heb ik van beide toestellen het serie- en IMEI-nummer nodig.

 

Dan kan ik zoals @KevinW aangaf een unlock code aanvragen, zodat ze in Marokko de toestellen kunnen gebruiken.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Sofia,

 

Als 5 minuten bellen geen optie is, kun je een unlockcode aanvragen via de klantenservice. Het is niet zo dat die codes op een stapeltje daar liggen, de klantenservice moet vervolgens ook weer een verzoek indienen. Hier gaat dus wel wat tijd overheen.


kevin-sig
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Sofia4,

 

je mag mij eventueel een privebericht sturen met je contactgegevens en een foto/kopie van de aankoopbonnen. Ook heb ik van beide toestellen het serie- en IMEI-nummer nodig.

 

Dan kan ik zoals @KevinW aangaf een unlock code aanvragen, zodat ze in Marokko de toestellen kunnen gebruiken.

rsz-846676
0 Likes
SK10
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem met een J3 uit 2017. Ik heb deze zonder simkaart cadeau gegeven aan een vriendin in Marokko. Nu krijgt ze ook de vraag om een unluckcode. Ik heb er niet bij stil gestaan een Europese simkaart erbij te doen om dit op te heffen. Dat wist ik toen nog niet.

Kunt u mij de unluckcode geven als ik het IMEI nummer en serie nummer doorgeef? Zou jammer zijn als ik haar een cadeautje gegeven heb waar ze niets aan heeft. Ik hoor graag hoe ik de nummers moet aanleveren. Bij voorbaat dank. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @SK10,

 

Hier heb ik de volgende gegevens voor nodig, die kun je via een privébericht sturen. 

Naam :

Telefoonnummer :

E-mailadres :

Modelcode :

Serienummer :

IMEI:

Aankoopdatum :

Kopie aankoopbewijs:

 

rsz-846676
0 Likes
SK10
First Poster
Opties
De link naar een privebericht werkt niet. Kun je me een mail sturen waarop ik wel kan antwoorden. Ik vind het erg omslachtig om contact met jullie te krijgen.
Bij voorbaat dank.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je op mijn naam klikt, kom je op mijn profiel, daar kun je een privébericht sturen: https://eu.community.samsung.com/t5/Ontdek-de-Community/Hoe-stuur-ik-een-priv%C3%A9bericht/m-p/29173...

rsz-846676
0 Likes
SK10
First Poster
Opties
Okay, bedankt, bericht verzonden.
0 Likes
SK10
First Poster
Opties

-

0 Likes