Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Netflix en hbo max geluid en beeld niet synchroon samsung a32

(Onderwerp aangemaakt op: 15-11-2022 05:02 PM)
1200 Weergaven
gerry49870
Apprentice
Opties
SAMSUNG GALAXY A32
Beeld is later dan het geluid

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Beluister je het geluid via oortjes of uit de speaker van de telefoon? Zo ja met wat voor en welke oortjes?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
gerry49870
Apprentice
Opties
Ik heb de oorzaak gevonden. Het ligt aan de oortje heb het gister geprobeerd met andere.

Bedankt voor de tips iedereen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je beide apps al opnieuw geïnstalleerd?

Stream je naar een TV of kijk je via de telefoon?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
gerry49870
Apprentice
Opties
Via telefoon en ja ik heb de apps opnieuw geïnstalleerd
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is echt vervelend dat het niet goed werkt. Je zou een fabrieksherstel kunnen doen, dat is de laatste optie.

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-voer-ik-een-reset-of-fabriekinstellingen-uit-o...   
Neo001
Legend
Opties

Hallo,

Kijk je  via mobiele data of wifi? Probeer te schakelen tussen mobiele data en wifi en kijk of het helpt. Snelheid kan een probleem zijn.

Sinds wanneer heb je dit probleem en gebeurt het overal (thuis/buiten)?

Netflix raadt aan de telefoon uit en weer aan te zetten. Heb je het al geprobeerd?

gerry49870
Apprentice
Opties
Hoi,
Ik kijk via WiFi en ik heb het probleem nu paar weken en ik kijk het alleen thuis. Het laatste heb ik al paar keer geprobeerd
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Via wifi of mobiel maakt niet uit in dit geval. Je kunt het beste een fabrieksherstel doen en het dan direct testen of het dan wel goed werkt.
Neo001
Legend
Opties

Probeer over te schakelen naar mobiele data en kijk of het enig verschil maakt. Wat je ook zou kunnen proberen, is een film of 1 aflevering van een serie downloaden via Wi-Fi en deze vervolgens (offline) afspelen. Als de audio synchroon loopt, kan wifi een probleem zijn.

0 Likes
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Beluister je het geluid via oortjes of uit de speaker van de telefoon? Zo ja met wat voor en welke oortjes?

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @gerry49870, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Hoe gaat met jouw telefoon en het geluid van Netflix en HBO? Is jouw telefoon up-2-date? En geldt dit ook voor je apps? Hoe is het geluid als je muziek afspeelt of een video afspeelt in een andere app? En om wat oortjes gaat het precies?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes