op 27-06-2019 08:15 AM
Beste
Gisteren is mijn A50 in het water gevallen. Ik heb hem vanacht in de rijst gelegd, maar na vanochtend bleek dat het niet geholpen heeft. Nu maakt hij constant een geluid, wat kan daar aandoen voor dat het desbetreffende geluid stopt? Is mijn gsm ook helemaal kapot nu of niet?
Alvast Bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 27-06-2019 08:24 AM
Dit is wat Proximus (Belgische provider) als raad geeft:
Dat je telefoon in het water belandde, betekent niet dat hij reddeloos verloren is, ook al is hij niet waterdicht. Dit stappenplan brengt soelaas:
op 27-06-2019 08:24 AM
Dit is wat Proximus (Belgische provider) als raad geeft:
Dat je telefoon in het water belandde, betekent niet dat hij reddeloos verloren is, ook al is hij niet waterdicht. Dit stappenplan brengt soelaas:
op 27-06-2019 08:30 AM
Bedankt! Maar er is één probleem, ik kan hem niet uitzetten want mijn scherm is zwart. Is er nog een manier op mijn gsm uit te zetten?
op 27-06-2019 08:36 AM
als je scherm zwart is, dan is hij meestal uit...tenzij je scherm beschadigd is geraakt door waterschade.
de enige 2 manieren om hem uit te zetten is de aan/uit knop of...wachten tot de batterij leeg is.
Maar die laatste is niet ideaal in jouw situatie.
Ik zou hem voor de zekerheid naar een service center brengen.
op 27-06-2019 08:39 AM
En weet u toevallig wat ik kan doen tegen dat verschrikkelijk geluid dat mijn gsm op dit moment maakt. Hij deed het gisteren niet nadat hij in het water gevallen was, maar vanochtend is hij het geluid beginnen maken. je kan het vergelijken met een soort alarm.
op 27-06-2019 08:44 AM
Goeie vraag.
nee zou ik zo onmiddellijk niet weten. Omdat je scherm zwart is, kan je natuurlijk ook niet zien waar je moet klikken om hem uit te zetten nadat je de aan/uit knop hebt ingedrukt.
kan je het volume lager zetten? indien dit lukt, dan ben je al van het vervelende geluid af. Zo niet, dan vrees ik dat je daar niets aan kan doen. Misschien hem in een dikke handdoek wikkelen om het geluid te dempen?
op 27-06-2019 08:47 AM
De handdoek dempt inderdaad het geluid. Bedankt!